1

Onderwerp: Vraagje over de daisy/gerbera plunger

Ik heb pas geleden deze plunger http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=771 gekocht.
Nu pakte ik hem uit en merkte dat deze plungers geen veer hebben zoals de vlinder of blaadjesplungers die ik al had.

Klopt dit?
Ik ga zowiezo morgen of dinsdag bij de shop waar ik ze vandaan heb langs om het te vragen maar als jullie het ook weten graag  :Y .

Groetjes,
Cabi

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

2

Re: Vraagje over de daisy/gerbera plunger

De mijne hebben wel een veer.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Bij een andere webshop waar ik zat te neuzen van de week stond erbij dat er geen veertjes in zaten.. dus het klopt.

Groetjes Natasja!

4

@Jolanda dezelfde plungers????

@mamvanDean&Julian bedankt voor je antwoord

5

In de kleine plungers zit altijd een veertje, in de grotere niet....dus het klopt wel dat er geen veertje in die uitsteker zit :)

groetjes dorien

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

bij mij zit hij er ook niet in hoor dat veertje

7

Cabi schreef:

@Jolanda dezelfde plungers????

@mamvanDean&Julian bedankt voor je antwoord

Sorry, nee de mijne is nog kleiner.. Heb gewoon helemaal niet naar de maten gekeken..  :o  :o

Ja kan zien dat dit andere zijn. De grote van mij heeft dus ook geen veer. Maar het staat er ook bij he..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

klopt wel denk ik , ik heb verschillende maten plunger cutters en in de grotere zit ook geen veer

9

de mijne hebben ook geen veer inderdaad alleen de kleintjes :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Bedankt dames  :)

Ja ik las het nu wel op de site van de hebshop maar ik had 'm ergens anders vandaan vandaar  ;)

Liefs,
Cabi