Re: Rupsje heeft nooit genoeg...
Superlief zeg! 
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rupsje heeft nooit genoeg...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Superlief zeg! 
Owwww wat lief!!!! & wat leuk!!!!
Had vannacht om 02.30
de ingeving om voor morgen voor mn dochtertje haar klas CC te gaan maken....gewoon als "leuk".....voor de laatste dag voor pasen,ga het samen met mn vriendinnetje doen en ook voor de klas van haar zoontje en heb bij deze echt inspiratie opgedaan!!!

Mooie kleurtjes, zeer vrolijk. Ziet er lekker uit 
Owwww wat lief!!!! & wat leuk!!!!
Had vannacht om 02.30
de ingeving om voor morgen voor mn dochtertje haar klas CC te gaan maken....gewoon als "leuk".....voor de laatste dag voor pasen,ga het samen met mn vriendinnetje doen en ook voor de klas van haar zoontje en heb bij deze echt inspiratie opgedaan!!!
![]()
Leuk dat je er inspiratie van opgedaan hebt! Als je ze gaat maken, ook wel ff showen hé!

MamaNona schreef:Owwww wat lief!!!! & wat leuk!!!!
Had vannacht om 02.30
![]()
Leuk dat je er inspiratie van opgedaan hebt! Als je ze gaat maken, ook wel ff showen hé!
![]()
Heb ze al gemaakt!!
Was gelijk mn eerste keer boetseren
Ze zien er niet zóó mooi uit hoor! Maarja voor een stel kids van 4-5 jaar vast hartstikke leuk!
Zal vanavond wel ff een fotootje uploaden!
Zéker doen! 
Haha wat een schattige cakejes, vooral die konijnenbillen zijn erg leuk!
Hier zijn ze dan,lang niet zo mooie als die van jouw en ik heb alleen de konijnenbillen volgens mij vergeten te fotograveren
in totaal waren het er 50!

Ik vind ze toch super leuk geworden!
Leuk verpakt ook 
Dank je!!!
ben ook pas een maandje bezig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rupsje heeft nooit genoeg...