Onderwerp: Waar is Crisco te koop?
Weet iemand of je Crisco ook in een gewone winkel kunt kopen (en dan niet bij Christine le Duc )? Ik zie het eigenlijk alleen maar in webshops.
Ik hoop dat jullie het weten!
Alvast bedankt!
Jacqueline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar is Crisco te koop?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of je Crisco ook in een gewone winkel kunt kopen (en dan niet bij Christine le Duc )? Ik zie het eigenlijk alleen maar in webshops.
Ik hoop dat jullie het weten!
Alvast bedankt!
Jacqueline
Ik heb de 1e keer Crisco bij de Makro gekocht. Verder weet ik dat (bijna) alle webshops op taartgebied het verkopen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ze het nog meer verkopen, qua "gewone" winkels. Misschien zijn er wel winkels waar veel Amerikaanse voedselwaar wordt verkocht, dan zouden ze het daar misschien ook wel verkopen.
Succes en ben benieuwd of iemand nog met goeie tips komt. Ik lees mee.
Ik ga morgen eens kijken bij de grote AH hier. Voor zover ik weet hebben ze een Amerikaans schap.
Ik vind de verzendkosten gewoon zo hoog en ik had er bij mijn eerste bestelling niet aangedacht.
een gewoon blok frituurvet werkt ook prima
ik gebruik het ook altijd
Krijg je dan echt geen vlekken op je marsepein of fondant?
Ik heb het toevallig vandaag gekocht bij een toko in Den haag.
hier in veldhoven hebben ze het gewoon bij de jumbo...even kijken bij de japanse/ aziatische produkten/buitenlandse frisdrank-afdeling, daar staat het ergens bij
Bij de surinaamse/antiliaanse winkels hebben ze van de mega-blikken,en voor een heeeel voordelijge prijsje
Bijv. in Rotterdam in cetrum....
hier in veldhoven hebben ze het gewoon bij de jumbo...even kijken bij de japanse/ aziatische produkten/buitenlandse frisdrank-afdeling, daar staat het ergens bij
In Veldhoven? bij de Jumbo?
Heb daar zovaak gekeken maar nooit crisco zien staan
Toch een keer navragen bij 1 vd medewerkers daar dan want moet dat ook hebben
Ik weet niet waar je woont, maar ik gebruik het nooit en heb hier nog een hele nieuwe pot staan.
bij de toko.. ik betaal daar 3,50 euro voor 500 gram.. ze hebben ook megablikken..
Ik ben vandaag in Veldhoven bij de Jumbo geweest..........
Denk dat ik maandag of dinsdag de toko's in Eindhoven eens afga
En anders ff aan mijn pa vragen om naar de makro te rijden.
Heb nu dus nog 2 opties
[move]---> taartdecoratie algemeen
Ik weet in ieder geval zeker dat die grote toko aan de Woenselse Markt; New Sang Lee, hem heeft. In de koelvitrine, naast de groenten!
ok die ken ik daar kan ik vandeweek wel eens langs gaan
weet iemand hier in Raalte of omgeving toevallig ook waar het verkocht wordt.....
ik zoch op goole,maar kreeg alleen maar erotic shops met de meest vreemde gebruiksaanwijzingen erbij
MamaNona, bij erotiekshops kan je het inderdaad soms ook halen. Als je je niet schaamt om daar naar binnen te gaan, kan je dat gewoon doen; het is echt wel gewone crisco.
Ik ben gister naar de toko in Delft geweest; daar zag ik ook crisco voor €3,5 zoals Joyce ook al had gezegd
hahah ja mij maakt het op zich niet zoveel uit,maar liever een supermarkt dan een eroshop
Delft is me toch een beetje tever vanaf hier,binnenkort toch maar eens bij de toko in deventer of zwolle kijken en zowieso nog even bij de jumbo!
thnx anyway!
Ik weet niet waar je woont.. maar in Beverwijk (bij de zwarte markt) zit een chinese supermarkt (die is dus doordeweeks gewoon open)
en daar hebben ze ook crisco 3.50 klein of 8 euro voor een mega pot
Amazing Oriental aan de Langdonkenstraat in Eindhoven heeft het ook(bij het PSV stadion).
Ze hebben daar een schap met Amerikaanse producten, ik heb daar ook kant en klare frosting gekocht.
Groetjes Bertie
een gewoon blok frituurvet werkt ook prima
ik gebruik het ook altijd
Oke, maakt het nog uit wat voor merk? En het vlekt verder niet?
Ik heb het toevallig vandaag gekocht bij een toko in Den haag.
Hoi Rona,
Ik kom zelf uit de regio.. welke toko precies??
Dat scheelt me weer een hoop zoekwerk
Groetjes Gaby
Rona schreef:Ik heb het toevallig vandaag gekocht bij een toko in Den haag.
Hoi Rona,
Ik kom zelf uit de regio.. welke toko precies??
Dat scheelt me weer een hoop zoekwerkGroetjes Gaby
ik wil ook de naam! word er gek van alle toko's in te lopen hihi
beetje oud topic
wellicht oud maar wel een serieuze vraag toch?
vraagt dan ook om een serieus antwoord
In twee jaar tijd kan er veel veranderen
Xotus in Delft heeft het en ook de boerenbond/welkoop, intratuin etc hebben het.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Waar is Crisco te koop?