Onderwerp: Lekker vrolijke dolfijnentaart
Voor mijn grote kleine vriendinnetje Luca mocht ik een verjaardagstaart maken. Ze houdt van gym en van cavia's. Hmmm, tja, gym vind ik zelf niet zo'n leuk thema en sinds ik "Alvin & The Chipmunks" in de bioscoop heb gezien, hoeven cavia's en ander knaagdierspul van mij ook even niet meer
. Maar toen kreeg ik - midden in de nacht (tja, ook ík droom over taarten
) - een ingeving: Luca wil heel graag dolfijnentrainster worden, dus dat móet een dolfijnentaart worden. Dus toen ik dat aan haar moeder voorstelde, was het ook direct: "ja, dat is het! Dat we daar nou niet eerder aan hebben gedacht!?!?!?".
De taart is grotendeels geïnspireerd op de dolfijnentaart van Wendy en de details van het zandkasteel uit de MjamTaart! (ook Wendy natuurlijk), waarvoor mijn grote dank. Heb er nog wel wat eigen details aan toegevoegd om het toch een beetje van mezelf mee te geven. En er valt genoeg te zien op de taart, dus jullie krijgen foto's van alle kanten te zien. Dit is het geworden:
De letters, schelpen en de zeesterren waren lekker in de glitters gezet (maar nauwelijks te zien op de foto).
Deze kant toont erg grijs. Maar de vissenstaart en vinnen van de vis op de onderste taart waren in het echt veel meer rose. Dus op de echte taart was deze kant veel fleuriger dan nu op de foto te zien is. (De taart was zowieso veel kleuriger; de foto's vallen wat licht uit!)
Bedankt voor het kijken!