1 Laatst bewerkt door annemieke-76 (21-03-2010 10:42)

Onderwerp: Ze hebben hem laten kiepen

Deze taart werdt gisteren opgehaald door de vriendin van degene waarvoor de taart is...zodat zij hem vandaag mee kan nemen naar Brabant... Keek ik gisteravond laat nog op mijn hyves had ik een krabbel dat ze hem op een doos in de auto hadden gezet en dat hij daarvan af is gekiept :s Er zat een deukje in en er waren bloemen los die ze weer aangedrukt had :s Zij heeft vaker taarten bij mij gehaald en er is nooit wat gebeurt dus ik kan haar ook niet echt wat kwalijk nemen, maar ik baal er wel een beetje van, gewoon omdat de taart niet zo aan zal komen zoals ik hem gemaakt had...Omdat zij dus al vaker taarten meegenomen heeft heb ik ook niet gekeken hoe ze hem in de auto zette... Maar hier dus de onbeschadigde versie....

http://94.100.114.176/906450001-906500000/906456001-906456100/906456067_5_tDWK.jpeg

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: Ze hebben hem laten kiepen

Oeeeh zonde zeg!

Knappe Tijgetje en Pooh :Y , en ook de vlakjes op de zijkant zijn leuk en origineel (veel werk?!)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

3

Oooh wat zonde,want hij is hier nog héél erg leuk.
Van mij mag hij ook niet op een stoel,op de grond of in de kofferbak in een kratje of zo.
Niet schuldig voelen dat je niet gekeken had.
Jammer is het wel.

Groetjes Notje

4

Oow Annemiek, dat meen je niet. Wat zonde van je mooie werk. Ik vind hem prachtig gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

heel erg leuk zeg!!

balen dat hij schade heeft opgelopen.

Liefs, Zanoni

6

hij is heel mooi.
en dat wat er gebeurd is is inderdaad balen.
voel met je mee laatst ook met een taart van mij gebeurd.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Taartbarbaren :mad: Maar goed, jij hebt je best gedaan, ze zijn super geworden, èchte Pooh en Teigetje!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Hij is wel prachtig, jammer van het kiepen, maar gelukkig heb je dat niet te hoeven aanschouwen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

9

Oh, prachtige taart en echt hartstikke mooi geboetseerd ! Wat zonde dat hij gevallen was, hij zal er niet minder om smaken, maar het blijft wel balen !

Groetjes, Conny

Hartstikke mooie taart.
Ik heb net zelf een taart voor een doop weggebracht en toen dacht ik onderweg ook: stel dat ik nou een noodstop moet maken....
Dat gebeurde gelukkig niet, maar ja, een ongelukje zit in een klein hoekje.
Wel jammer, dan komt ie voor je gevoel toch niet zo over als ie bedoeld is.

If live gives you lemons, make lemonade!

11

Wat zonde van je mooie taart  :s Die zijkant is echt heel leuk, wat een werk zal dat zijn!

Groetjes, Sylvia

12

Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf!
Wat zonde dat ie een ongelukje heeft gehad.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

13

Wat zonde dat hij beschadigd is geraakt... hij is prachtig wat een werk is die zijkant geweest denk ik! al die vakjes

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

14

Hij is super,zonde dat ie nou een deuk heeft opgelopen!

15

Ja dat was inderdaad best een werk, maar ontzettend leuk om te doen... Ik werk normaal gesproken nooit met marsepein, altijd met fondant, maar het werkt wel prettig vindt ik en de kleuren worden ook super! En vooral de sugargun gaat heel erg goed met marsepein dus al die lijntjes viel nu eigelijk best mee :)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

16

wat een super leuke en vrolijke taart.
ik vind tijgetje helemaal geweldig. Zonde dat hij niet zo mag aankomen...

17

Ohhhh dat is inderdaad erg jammer,.want dit is zo leuk gemaakt.Petje af voor alle details.