51

Re: na eeuwen weer eens een taartje gemaakt...

Wauw wat een mooie! Leuk zeg, die vierkante taart in het midden.

Groetjes, Sylvia

52

Super!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

53

ow, wat een gaverd!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

54

Werkelijk waar GEWELDIG!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

55

Wow, schitterende taart en geweldige foto's! Wat een inspiratie weer voor ons allen, danjewel!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

56

lilo schreef:
sugar&flour schreef:
lilo schreef:

Nog een reden voor die eeuwen-durende taartenstop? Geen taart-decorateurs-block zo te zien  :nooo  ;)

Neh.... geen block, maar toch had ik er even genoeg van. Heb voor deze zomer ook geen enkele opdracht aangenomen. Wil graag wat meer gaan sporten, tuinen, poetsen, nog wat skilessen nemen, etc.... Dus even geen taarten (nou ja, behalve de paar taartjes die ik per jaar voor MjamTaart maak dan, maar da's ook een hele klus.... want iedere handeling moet op de foto!)....

Maar verder niks ergs hoor  :)

O gelukkig maar! Klinkt verder als een goed plan, ga er een pietsie voorbeeld aan proberen te nemen...

Dat lijkt me in jouw geval minder makkelijk. Ik bedoel met workshops etc.... dat blijft toch altijd heel druk en veel voorbereiden...

Corinne
Sugar & Flour