1

Onderwerp: #1 Cupcakes Margriet

Hoi meiden,

Hier mijn eerste cupcakes. Ik vind ze aardig gedecoreerd voor de eerste keer. Al vind ik het hart van de bloemen wat dik en niet strak genoeg..  Helaas waren de cakejes niet helemaal mooi vlak (heb ondertussen gelezen hoe ik dat volgende keer voorkom, lekker op tijd..  :P  ). Ook lieten de cups los..?! Balen!  :s  Hoor graag wat jullie er van vinden. Tips zijn meer dan welkom!

Bedankt!

Groetjes, Linda.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PGSNHLYT.jpg

Groetjes, Linda.

2

Re: #1 Cupcakes Margriet

mooie eerste cc's hoor :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Ik vind ze echt heel leuk hoor, zeker nu morgen de lente gaat beginnen!!

Groetjes Esther

4

zijn erg leuk.Wat jammer dat de papiertjes loslaten!

lekker vrolijk!

Groetjes Natasja!

6

Mooie eerste cupcakes!  :Y

7

mooi en erg vrolijk!

Liefs, Zanoni

8

Erg leuke cc's!
De truc tegen het loslaten van de papiertjes, zit 'm in het afkoelen. Ik weet niet of je de cc's met papiertjes in een muffinvorm plaatst en dan bakt? Ik doe dat nl. wel en laat ze dan in de vorm afkoelen. Kun je gelijk die broodplank er even op leggen om ze mooi plat te krijgen. Pas als ze afgekoeld zijn haal je ze uit de vorm en blijven ze mooi zitten.
Succes!

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

9

Wat een mooie cc's !!!  :thumb:

10

mooie cc's! :Y

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

11

Sandy2904 schreef:

Erg leuke cc's!
De truc tegen het loslaten van de papiertjes, zit 'm in het afkoelen. Ik weet niet of je de cc's met papiertjes in een muffinvorm plaatst en dan bakt? Ik doe dat nl. wel en laat ze dan in de vorm afkoelen. Kun je gelijk die broodplank er even op leggen om ze mooi plat te krijgen. Pas als ze afgekoeld zijn haal je ze uit de vorm en blijven ze mooi zitten.
Succes!

Ik doe ze inderdaad in een muffinvorm en heb ze ook in de vorm af laten koelen.. Heb al wat op de website zitten neuzen, maar kom er niet helemaal uit. De een zegt dat het aan het beslag ligt, de ander aan het merk van de cups.. Hopelijk gaat het volgende keer beter..  :/  In ieder geval toch bedankt voor je tip!  :thumb:

Groetjes, Linda.

12

Wat een gezellig bloemen. Heel leuk.

Groetjes Angelique
Mijn blog: www.angeliquestaarten.blogspot.com

13

Goed geslaagde CC's zeg  :Y

Liefs, Lindsey

14

Jeetje, wat ontzettend veel reacties op mijn eerste berichtje!  :o 

Bedankt allemaal!  :Y

Groetjes, Linda.

15

Ik kreeg ooit een tip voor de bloemenknop. Je neemt een klein bolletje marsepein en drukt deze in de binnenkant van een theezeefje, onderkant (is dan bovenkant) vlak maken, je krijgt dan een een fijn ruitjes motief in de knop en die een klein beetje bol is.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

16

Nou ik vind ze echt heel mooi gelukt!!

17

G.I. Jane schreef:

Ik kreeg ooit een tip voor de bloemenknop. Je neemt een klein bolletje marsepein en drukt deze in de binnenkant van een theezeefje, onderkant (is dan bovenkant) vlak maken, je krijgt dan een een fijn ruitjes motief in de knop en die een klein beetje bol is.

Wat een goede tip zeg! Ga het snel eens uitproberen. Bedankt!

Groetjes, Linda.

18 Laatst bewerkt door G.I. Jane (26-03-2010 20:01)

Even een voorbeeldje als je het kan zien:
Hierbij heb ik dezelfde uitsteker gebruikt en met een klein rolstokje (of tandenstoker) de blaadjes een voor een frillen. Het hart is met de theezeef gedaan.
http://94.100.115.212/518500001-518550000/518508601-518508700/518508654_6_nXHk.jpeg

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

19

Ze zijn leuk!
Ik had ook altijd loslatende papiertjes met die van de supermarkt (AH en Deka).
Tot ik een keer andere kocht. Die waren ook wat kleiner en pasten qua formaat beter in de muffinvorm. Nooit meer gehad!!

This too shall pass!

20 Laatst bewerkt door Linnie1985 (27-03-2010 11:58)

Natadja schreef:

Ze zijn leuk!
Ik had ook altijd loslatende papiertjes met die van de supermarkt (AH en Deka).
Tot ik een keer andere kocht. Die waren ook wat kleiner en pasten qua formaat beter in de muffinvorm. Nooit meer gehad!!

Mag ik vragen welke jij nu dan gebruikt?

Heb net de rood/witte cups van Hema gebruikt, die blijven wel goed zitten. Ga vandeweek toch nog een aantal van die anderen proberen, kijken of het nu wel lukt.. (Eigenwijs?! Moi?  O-) )

Groetjes, Linda.

21

Sandy2904 schreef:

Erg leuke cc's!
Succes!

Dit zal ik ook eens uitproberen, de mijne laten ook vaak los.

Leuke vrolijke CC!

23

ik had ook last van loslatende papiertjes, dat waren de mooi gekleurde van dr. Oetker.
Nu gebruik ik ze van de Blokker, of van Wilton, geen problemen meer!

24

Die van de site, dat nieuwe merk (ff zoeken....http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?products_id=4128 ) die vind ik helemaal fijn! Zijn net iets hoger, en lekker stevig!

Maar verder zien ze er gezellig uit  :D

Groetjes, Linda

25

ziet er leuk uit  :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/