1

Onderwerp: patidess!!! uit de webwinkel...

Wat is dat eigenlijk?

is dat een siroop met smaak of een pasta met smaak?
en waar kan ik dat allemaal doorheen gebruiken?

en heeft er iemand ervaring mee, zo ja was het dan ook lekker van smaak?

liefs moortje

2

Re: patidess!!! uit de webwinkel...

Staat er toch bij in de webshop wat het is  :think: Anders naar patidess.nl en daar staat het ook allemaal!

3

Het is een hele dikke doorzichtige siroop, die ik meestal gebruik om door de botercreme te doen (theelepel of 2 is dan voldoende)

Ik vond de smaken die ik heb gehad (aardbei en citroen) erg lekker
Owja.. mandarijn heb ik ook gehad maar die vond ik niet zo'n succes.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik heb nu net voor het eerst champagne gekocht. Niet helemaal mijn ding, maar het is ook voor een taartje voor mijn moeder. Ik denk dat zij het wel lekker vindt. Ik heb het ook door bc gebruikt, maar je zou het ook voor ijs etc. moeten kunnen gebruiken volgens de webshop.

5

de praline is heerlijk! amaretto ook, maar die vind ik niet echt heel erg naar amaretto smaken

6

oke dus je kan het beste dat dan door de botercreme heen doen.... maakt het dan nog uit welke botercreme je daar voor gebruikt? sorry dat ik dit allemaal vraag, maar ben nog een beginner en heb daar nog geen ervaringen verder mee.... dus alle tips etc.... zijn welkom....

liefs moortje

7

Moortje; ik ben ook nog een beginner; maar mijn motto is om gewoon alles in kleine hoeveelheden te proberen  ;)
Ik heb het in 1:1 bc gedaan omdat ik bang was dat die anders te vloeibaar zou worden. Het is namelijk een best vloeibare gel  :D

8

Ik heb de smaken caramel en praline en die smaken lekker hoor. Ik heb het alleen nog met botercreme geprobeerd en dat ging prima.

Groetjes Esther

9

Ik heb er een boel en gooi het ook door mijn koekjesdeeg. Je proeft de smaak beter zodra de koekjes afgekoeld zijn maar Jummie! Het kan ook door het cakebeslag en uiteraard door de botercreme. De laatste die ik heb gebruikt was aardbeien door de bc mix en dat rook heerlijk, het kleurde ook roze.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Ik heb de champagne, maar vond deze daar niet naar smaken. Had hem gebruitk voor een bruidsproeverij. Het bruidspaar vond hem ook niet naar champagne smaken, maar vond hem wel lekker en wilde hem zelfs in hun taart voor de bruiloft  ;)  Ik hoor eigenlijk alleen maar goede berichten over de patidess, dus ga binnenkort ook weer eens meer smaken bestellen.

Veel liefs Rafaëla

11

:Y Die zijn echt zo lekker, ik gebruik ze ook in de botercremé en dan vooral de smaken aardbei, pistache en praliné  :9

Groetjes Miss-J

12

Ik heb champagne en framboos maar zijn allebei erug lekker  :9
framboos lijkt net puree maar dan geconcentreerd.
Ik ben echt van plan om volgende keer weer andere smaken uit te proberen.

13

jaa heerlijk spul!
ik heb altijd ongeveer 8 smaakjes in huis. citroen en aardbei altijd.
voor de rest wil ik nog wel eens wisselen. caramel, praline, kers, framboos, bosvruchten..
mik het altijd door de botercreme. 1 op 1 om af te smeren, en door de mix als lekkere vulling.

14

Heb laatst bij Intratuin mix voor bavaroise gekocht en daar de Patidess doorheen gedaan en het was heerlijk!!!
Misschien een tip i.p.v botercreme?

Tips zijn welkom en bedankt voor het kijken!!!

15

Ik heb die bavaroismix ook gekocht bij de intratuin; werkt echt heerlijk!