Re: na eeuwen weer eens een taartje gemaakt...
GE-WEL-DIG!! ooooh wat moooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » na eeuwen weer eens een taartje gemaakt...
GE-WEL-DIG!! ooooh wat moooi
mooie flitsende taart...gaaf die vormen
Mooie stapel zeg! Frisse kleuren en vind de vormencombi ook erg leuk.
wauw deze is echt prachtig!
Wow, prachtig!!
Wow wat prachtig!
Looking good!
Heel erg mooi, complimenten!
heel mooi gemaakt, super leuk!
all of the above plus WOW, geweldig, super, prachtig
Nou, dit heb je prachtig "gebakken" !!! Superdepuper, echt mooi. Zou je vaker moeten doen
Geweldige taart, het doosje in het midden is super!!!
Helemaal geweldig!! Wat een super mooie taart!!
Zo, wat dacht jij 'gelijk ff goed uitpakken' - euh inpakken
Keimooi zeg!
Gewoonweg prachtig!
Nog een reden voor die eeuwen-durende taartenstop? Geen taart-decorateurs-block zo te zien
![]()
Neh.... geen block, maar toch had ik er even genoeg van. Heb voor deze zomer ook geen enkele opdracht aangenomen. Wil graag wat meer gaan sporten, tuinen, poetsen, nog wat skilessen nemen, etc.... Dus even geen taarten (nou ja, behalve de paar taartjes die ik per jaar voor MjamTaart maak dan, maar da's ook een hele klus.... want iedere handeling moet op de foto!)....
Maar verder niks ergs hoor
Moooooi!!
Gaaf!
Jeetje wat is -ie gaaf zeg!!
OOOooo, superleuk.
lilo schreef:Nog een reden voor die eeuwen-durende taartenstop? Geen taart-decorateurs-block zo te zien
![]()
Neh.... geen block, maar toch had ik er even genoeg van. Heb voor deze zomer ook geen enkele opdracht aangenomen. Wil graag wat meer gaan sporten, tuinen, poetsen, nog wat skilessen nemen, etc.... Dus even geen taarten (nou ja, behalve de paar taartjes die ik per jaar voor MjamTaart maak dan, maar da's ook een hele klus.... want iedere handeling moet op de foto!)....
Maar verder niks ergs hoor
O gelukkig maar! Klinkt verder als een goed plan, ga er een pietsie voorbeeld aan proberen te nemen...
wauw Corinne! Wat weer een prachtige taart!!! Hij gaat de harde schijf op hier
Wat een super taart weer!
Super mooi zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » na eeuwen weer eens een taartje gemaakt...