1 Laatst bewerkt door conny4u (20-03-2010 17:20)

Onderwerp: ballina probleempje

Ik gebruik al tijden voor te bekleden ballina fondant..geweldig tevreden was ik... krijg je echt mooi strak op de taart,geen scheuren en heb je een hobbeltje..even in de koelkast en je taart is strak.............
maar nu heb ik alweer de tweede emmer die constant scheurt op de randen...en niet kleine scheurtjes nee de hele rand gaapt open... Bij de eerste emmer dacht ik ahhh dat kan natuurlijk...maar nu een tweede emmer onderhande en heb ik het ook bij.......... normaal is het zo elastisch en trek je het bijna niet van elkaar en nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot nu toe taarten er mee gemaakt waar de randen toch versierd moesten worden...maar ik baal er ontzettend van..ik was zo blij met mijn ballina boehoeeeeeeeeee... Iemand ook deze ervaring?

hierbij een fototje
tis echt niet normaaal
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/009-17.jpg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: ballina probleempje

ik heb dat ook gehad en ben toen overgestapt op bakels fondant

balina word ook niet hard dus als je boetseerd dan werd het niet hard dat was ook een reden dat ik overstapte naar bakerls daar ben ik nu super blij mee wil nooit meer andere

3

lorelientje schreef:

ik heb dat ook gehad en ben toen overgestapt op bakels fondant

balina word ook niet hard dus als je boetseerd dan werd het niet hard dat was ook een reden dat ik overstapte naar bakerls daar ben ik nu super blij mee wil nooit meer andere

ja klopt voor boetseren gebruik ik ook bakels maar ballina is echt heel lekker en bekleedt super....
maar nu dus niet...
ik zal zo ff een foto plaatsen want het is echt niet normaal...en heb het nooit eerder gehad..
ik ga ff contact opnemen met de plek waar ik het gekocht heb.
heb vanochtend een hele hoop weg gegooid..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Ik gebruik ook Ballina, maar jouw probleem komt me niet bekend voor. Heb je het met de vanille of chocolade smaak?

Wel balen zeg, want het is om te bekleden echt lekker spul!

5

AnjaH schreef:

Ik gebruik ook Ballina, maar jouw probleem komt me niet bekend voor. Heb je het met de vanille of chocolade smaak?

Wel balen zeg, want het is om te bekleden echt lekker spul!

vanille.............ja ik heb al vele emmers gebruikt ennog nooit gehad..dus denk een foutje met de productie of weet niet...........
ik heb al vele taarten bekleedt en nog nooit scheuren.......
dank je voor je reactie

6

En nog reactie gehad? Hier hetzelfde probleem.

7

Ik ken het probleem, omdat het zo soepel is rol ik het snel te dun en dan gaat het scheuren... Maar als ik goed oplet en niet te dun uitrol dan gaat het super! ;)

8

Het ligt bij mij echt niet aan te dun uitrollen, dat weet ik zeker.
Niemand anders met dit probleem? Vreemd, ik heb al meerdere emmers die zo zijn.

9

Misschien hetzelfde probleem als laatst met de Bakels fondant?
Ik zou even contact opnemen met de leverancier.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties