1

Onderwerp: de fondant smaakt vies zegt mijn zoon! :(

ik heb voor mijn zoons verjaardag een taart gebakken alles ging goed en alles werd ook mooi,maar de fondant smaakte vies.
hoe kan ik dit met een smaak mengen?en met wat voor smaken kan ik het beste gebruiken.

2

Re: de fondant smaakt vies zegt mijn zoon! :(

Ik had in het begin ook gewone rolfondant,maar vond die persoonlijk ook niet lekker,toen heb ik marsmellowfondant geprobeert en vind die een stuk lekkerder,je hebt ook fondant met chocolade smaak in de webshop.

gr wendy beginner met taarten maken

3

Ik heb die met smaakjes al geprobeerd en vind ze niet te eten  :nooo
Niet die van Ballina en niet van RegalIce.
Van die van RegalIce kan je héééél misschien nog wel iets maken als je er marsefond van maakt, maar zelfs daarvan ben ik niet helemaal zeker...
Welke rolfondant had je? Ik ben knettergek op de normale RegalIce, zowel qua smaak als textuur!

4

fondant is ook niet lekker  :nooo ,maar das mijn mening. In mijn omgeving vinden veel mensen de fondant niet lekker. MMF is een goede optie of marsepein, maar daar moet je ook echt van houden  ;)

Veel liefs Rafaëla

5

Inderdaad moet je daarvan houden; want ik vind fondant wel lekker maar marsepein echt niet :) Nou ja, wel te eten, maar niet als taartbekleding.

6

ganache vind ik toch wel het lekkerst.

gr wendy beginner met taarten maken

7

Hoi mijn zoon vind fondant ook niet lekker, maar marsepein ook niet. :nooo
MMF vind hij wel lekker maar dan moet ik het wel zelf maken en niet die uit de shop :nooo , die vind hij een stuk minder lekker. :9
Groetjes Suus

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

8

Marsepein proberen! MMMMMMMMM  :P . Vind mijn zoon ook trouwens...... :Y

9

Ik lust geen fondant, geen marsepein, geen mmf, geen botercreme en geen royal icing.

Maar ik vind taartjes maken wel heel erg leuk!!  :lol:  :lol:  :lol:

De enkele keer dat ik dan toch een stukje neem, haal ik alles eraf wat ik niet lekker vind en eet de rest op. (is ook nog beter voor de lijn :+ ) Behalve marsepein lust de rest van de familie het allemaal wel. Een aantal van mijn vrienden lust het ook niet en die raad ik dan ook aan om datgene wat ze niet lusten eraf te halen. Niemand beledigd en iedereen gelukkig ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

cmvreeman schreef:

ik heb voor mijn zoons verjaardag een taart gebakken alles ging goed en alles werd ook mooi,maar de fondant smaakte vies.
hoe kan ik dit met een smaak mengen?en met wat voor smaken kan ik het beste gebruiken.

Bij taart en decoratie verkopen ze flesjes met smaakstoffen (olie). Er staat ook bij dat je ze met fondant kunt gebruiken. Misschien dat eens proberen?