Onderwerp: Meer beslag tegelijk maken?
Ik wil vandaag 5 taartjes bakken (3 kleine en 2 wat grotere). Nu passen die 3 kleintjes wel tegelijk in de oven. Maar kan ik van die grote dan we het beslag maken en dan laten staan totdat de andere klaar zijn?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meer beslag tegelijk maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil vandaag 5 taartjes bakken (3 kleine en 2 wat grotere). Nu passen die 3 kleintjes wel tegelijk in de oven. Maar kan ik van die grote dan we het beslag maken en dan laten staan totdat de andere klaar zijn?
ik weet niet of het kan , maar ik doe het eigenlijk nooit , terwijl de ene taart in de oven staat maak ik het beslag voor de volgende .
ik doe het lekker wel en het gaat prima.
ikke ook!
ben af en toe een beeeeeetje gemakkelijk uitgevallen 
gaat altijd prima
Met de mix durf ik het wel aan maar zelfgemaakt biscuitbeslag zakt te snel in en dan doe ik het niet 
dat laatste wilde ik net vragen, ik maak nl. ook zelf deeg en vroeg me dit ook af; dus met basisrecept beter niet; jammer!
Ik heb het gister ook gedaan, omdat ik geen zin had om 2 keer 10 minuten te mixen.
Het ging prima!
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik het uiteindelijk in 2 x keer mix en in 4 keer afbak omdat ook niet alles in de beslag kom past haha! Maar bedankt allemaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Meer beslag tegelijk maken?