1

Onderwerp: stukje van kapsel af

Vanavond ga ik een stapeltaart maken. Ik haal vanmiddag de kapsels uit de vriezer en laat er 1 vallen. Nu is er een heel klein hapje uit de grootste taart. Hebben jullie tips hoe ik dat netjes kan "opvullen"? Of moet ik iets maskeren met behulp van decoratie?? Dank alvast!

groetjes,
Barbara

2

Re: stukje van kapsel af

het ligt eraan of het kale kapsels zijn of al beklede kapsels....
bij een kaal kapsel kun je het met bc "plakken", bij een bekleed kapsel ligt het maar helemaal aan de beschadiging.

Groetjes, Dorothea.

Bammetjebam schreef:

Vanavond ga ik een stapeltaart maken. Ik haal vanmiddag de kapsels uit de vriezer en laat er 1 vallen. Nu is er een heel klein hapje uit de grootste taart. Hebben jullie tips hoe ik dat netjes kan "opvullen"? Of moet ik iets maskeren met behulp van decoratie?? Dank alvast!

groetjes,
Barbara

Hoi,
Maar waarop is je taart dan gevallen, want als deze op de grond is gevallen, ga je die dan nog gebruiken.....?????

4

saskiahuisman schreef:
Bammetjebam schreef:

groetjes,
Barbara

Hoi,
Maar waarop is je taart dan gevallen, want als deze op de grond is gevallen, ga je die dan nog gebruiken.....?????

Het kapsel zat nog in de zak waarin 'ie in de vriezer stond! Haha, nee, anders zou ik het natuurlijk niet doen. Er is dus alleen een stukje van het kapsel af.

5

Dot schreef:

het ligt eraan of het kale kapsels zijn of al beklede kapsels....
bij een kaal kapsel kun je het met bc "plakken", bij een bekleed kapsel ligt het maar helemaal aan de beschadiging.

Het gaat over een kaal kapsel. Er is een hapje uit van 3 cm lang, en een halve cm diep. Het zit precies op de rand van de bovenkant.... :-(
Wat is bc??

Ik zou het ook opvullen met bc (boter creme).
Anders blijf je denk ik een deuk erin houden.
Je kan er altijd nog wat decoratie overheen plakken...

Wel jammer ondanks dat het waarschijnlijk helemaal goed gaat komen, weet je het wel.

Jammie, jammie!