1

Onderwerp: Welke blanda maat mooi voor zwangere buiken taart

Ik zien wel steeds de maten van 12cm en 20 cm blanda schalen voor de zwangere buiken taart.
Maar ze lijken dan niet zo groot.

Ik moet er 1 maken voor een verjaardag, en ze wil er zelf niet een andere taart bij doen. Dus van deze taart moet het gedaan worden.
Ik twijfel een beetje of de taart dan niet te klein wordt.

Help!

Groetjes Marianne

2

Re: Welke blanda maat mooi voor zwangere buiken taart

Je kunt uit deze blanda's 19 stukjes halen. Dus tja, als ze er niet meer bij wil doen dan is het denk ik aan haar of dit genoeg is.

Groetjes San

3

Het ligt eraan hoeveel personen ze ervan wil laten eten ;)  de 20 cm blanda en 2 x de 12 cm  zijn samen toch wel goed voor ongeveer 16 personen.

4

Ik haal er 19 uit. De blanda 12ø kun je in 4ren delen. De blanda van 20 is goed voor 11 personen.

Groetjes San

5

OK, dan is het aan haar of ze er dan nog een andere taart bij doet.

Maar de standaard maat voor de buiken taart is 12 en 20 cm?

Groetjes Marianne

6 Laatst bewerkt door Sannn (19-03-2010 14:25)

Ja dat zijn denk ik wel de meest gangbare maten. Ik heb zelf ook een 30ø Maar waar je dan weer op moet letten, is het formaat van de borsten. 20ø vind ik dan weer veel te groot. Het moet allemaal wel in proporties zijn.

Ik wil voor mijn zoon zijn juf een buikentaart maken, en dan gebruik ik 15ø en 2 van 7,5ø. Zo schattig zo een kleine buikentaart Helemaal miniatuur. Goed voor 6 stukjes.

Groetjes San

7

Sannn schreef:

Ja dat zijn denk ik wel de meest gangbare maten. Ik heb zelf ook een 30ø Maar waar je dan weer op moet letten, is het formaat van de borsten. 20ø vind ik dan weer veel te groot. Het moet allemaal wel in proporties zijn.

Ik wil voor mijn zoon zijn juf een buikentaart maken, en dan gebruik ik 15ø en 2 van 7,5ø. Zo schattig zo een kleine buikentaart Helemaal miniatuur. Goed voor 6 stukjes.

`

ok, bedankt voor het meedenken. Ik dacht ook aan de grotere maten. Maar als de verhouding dan niet meer zo goed is houdt het op he.

Groetjes Marianne

Uit de balda 12 cm haal ik 6 delen

vind t anders best een groot stuk als je m in 4e deelt

Enjoy, Life, Laugh and Cake!