Onderwerp: De laatste tijd...
Ik lees regelmatig mee, maar met een fulltimebaan en 2 kinderen valt het niet mee om te reageren. Ik blijf verrast hoe mooi alle taarten zijn. Ik ben nu bijna een jaar bezig en zie nog steeds genoeg dingen die beter kunnen bij mij, maar ik blijf stug doorgaan. Tot ik hopelijk een keer net zo goed wordt als sommige hier...
Hier zijn mijn taarten van de laatste tijd:
Een verjaardagstaart voor op kantoor voor een collega (vriendin). Gevuld met citroenkwark en lemon curd.
Mijn eerste "opdracht" voor de zoon van een collega. Gevuld met aardbeienjam en aardbeienkwark. Ze heeft zelf de kaarsjes erop gezet

Voor mijn schoonouders die 40 jaar getrouwd waren. Gevuld met Aardbeienjam en aardbeienkwark.
Verjaardagstaart voor vriendinnetje van mijn zoon, gevuld met aardbeienkwark en aardbeienjam.
Voor mijn eigen verjaardag op kantoor, gevuld met bokkepootjesslagroom en chocoladepasta.
En nog een voor mijn verjaardag op kantoor, gevuld met niet zo crunchy paaseitjesslagroom en aardbeienjam, bekleed met paarse witte ganache.
Voor mijn verjaardag thuis, gevuld met caramelpaaseitjesslagroom en aardbeienjam.
Ook voor mijn verjaardag thuis, gevuld met niet zo crunchy paaseitjes en chocoladepasta.
2 paarden een beetje van mezelf en een hele boel van Lilo. Ik dacht dat doe ik even, maar dat viel vies tegen. Dus lang niet zo mooi als de zebra van Lilo, maar oefening baart kunst.

En onze (mijn man heeft meegeholpen...) laatste creatie. Ik ben er zeer tevreden over. Gevuld met speculaasslagroom en chocoladepasta.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom. Zeker bij de paarden kan het beter.
Jus Irien