Re: Pink Chick.
Die is echt geweldig!!!!
Mag ik hem opslaan?
superleuk, ik lig echt helemaal dubbel van het lachen!!!!
Mag ik die opslaan voor mijn zoontje's verjaardag?Groetjes Mariska.
Maar natuurlijk!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink Chick.
Die is echt geweldig!!!!
Mag ik hem opslaan?
superleuk, ik lig echt helemaal dubbel van het lachen!!!!
Mag ik die opslaan voor mijn zoontje's verjaardag?Groetjes Mariska.
Maar natuurlijk!!
heel leuk ik sla hem ook op
Ow ik vindt deze wel super leuk hoor, wat een idee... hahahaha
Haha wat een schattige taart!
Had ik niet verwacht toen ik de titel las haha
Bijna een furby
Echt leuk
Wat een super leuke chick 
Echt leuk zeg! Ook ik had wat anders verwacht met de titel, maar dit is veel leuker 
Wat een droppie. Ook ik sla 'em even op! 
Wat een schatje! Heel leuk, hoe kom je er op?
Wat een lieverdje!
Het idee kwam van een kuiken wat ik in papier had gevouwen. Dat doe ik namelijk ook nogal veel, papiervouwen, onder anderen
. Toen zei mijn dochter dus dat het wel leuk zou zijn als taart... Zodoende. Het is dus het idee van mijn dochter. Iemand vroeg op Hyves al of ze deze kon bestellen, dus bakkers van beroep... je kunt er wat mee. Ikzelf hou het lekker bij hobby'en in verband met mijn minieme stressspanningsboog hahaha.
Erg mooi chicky
uhm... hoe maak je ananas botercreme?
ben erg benieuwd hoe dat smaakt. Vind ananas lekker, maar in combi met botercreme.. wil t proberen
WAUW, super gaaf!
Die komt in mijn lijstje namaak taarten, hoop dat je dat niet vervelend vind... 
wat een leukerd!
hij is echt superleuk, maar ik mis ook iets in de oogjes.. kan me voorstellen dat je niet weet wat. Ik eigenlijk ook niet maar toch.. 
Ik denk dat dat randje onder de oogjes verder moet lopen, dus van de zijkant tot aan de snavel. Dat wit aan de bovenkant zijn namelijk grote ogen zeg maar, daardoor wordt hij zo cute. Nu is die afscheiding niet duidelijk genoeg. Denk ik hoor. Ik roep maar wat. 
aaaaaah super leuk!!
zo schattig

gaaf gemaakt zeg , mis aleen iets in de oogjes ..of dat kan ook aan mij liggen hoor hahah.
mischien een witte sparkel weet niet eens hoe je het schrijft haha maar zo'n wit bolletje in de hoeken bedoel ik...............
maar die mis ik niet hoor vind hem leukkkkkkk ga hem zeker een keer maken ... mischien meneer de uil!!!
thanx ........... ik ga gelijk aan de slag hihh geen idee wie ik er blij mee maak maar ik vind vast wel iemand!
echt gaaf! 
oh een vraag ik vind de onderbord zo leuk! hoe heb je die gemaakt?
echt wouw!!!!!!!!!!!!!
groetjes angel 
De binnenkant...

De vulling heb ik gewoon botercreme met ananasaroma gedaan. Het onderbord is de onderkant van het roze bakblik van de AH... 
Kei leuk!!
wat een ontzettend leuk beestje!!
wat een cutie!
Superleuk en knap gemaakt.
De kleur vind ik helemaal tof
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink Chick.