Onderwerp: Pink Chick.
Samen met mijn dochter (7) gemaakt vanmiddag... De vulling is ananasbotercreme en de cake is banaansmaak.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink Chick.
Samen met mijn dochter (7) gemaakt vanmiddag... De vulling is ananasbotercreme en de cake is banaansmaak.

whahaha, ow wat een schatje! Ik dacht "pink chick"zal wel weer een barbie zijn. Maar dit had ik niet verwacht! echt super leuk vind ik em! 
Wat een schatje, echt superleuk!
Oh en het was zo makkelijk om te maken. 2 Halve bollen, allebei een keer doorgezaagd. Dichtgesmeerd met ananasbotercreme en toen afsmeren. Voorkant wit en achterkant stuk. Toen met een steker (ideaal dat doosje met al die ronde stekers in allerlei maten) dat roze lapje met puntjes gemaakt. Dat kun je trouwens ook wel uit 1 stuk doen, maar ik had geen idee hoe het erop kwam. Daarna ging ik fondant rollen en mijn dochter rondjes steken, die ik er dan erna opplakte. Echt teamwork! En zij heeft de kleur gekozen...
hij is super leuk 
gaaf gemaakt zeg , mis aleen iets in de oogjes ..of dat kan ook aan mij liggen hoor hahah.
gaaf gemaakt zeg , mis aleen iets in de oogjes ..of dat kan ook aan mij liggen hoor hahah.
Ja ik had er eerst nog een wit glansje in gemaakt, maar dat was echt niks. Van alles geprobeerd, zoals ik dat ook zou tekenen, maar dat was zonder dus het mooist.
hij is echt super leuk !! 
heel leuk gedaan!!
super leuk!
Wat een onwijs leuk origineel kuikentje! Super joh!
Wat een scheetje! Lief, leuk en grappig.
Cute! 
hahahah owwww wat is die leuk en super grappig zo'n roze kuiken!
Chicks rule hahaha, echt heel erg leuk gedaan 
Hihi, wat een geinig ding!!
Tis net een kruising tussen een kuiken en een grobbebol
Superleuk bedacht en gemaakt !!!
Die is echt geweldig!!!!
Mag ik hem opslaan?
superleuk, ik lig echt helemaal dubbel van het lachen!!!!
Mag ik die opslaan voor mijn zoontje's verjaardag?
Groetjes Mariska.
Haaaaahaaa, wat een geinig beestje
héél leuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink Chick.