Re: sorry, nog een topic, maar ik dacht ik laat deze ook even zien. :D
Waauw, super taartje met geweldig mooie strikken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sorry, nog een topic, maar ik dacht ik laat deze ook even zien. :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waauw, super taartje met geweldig mooie strikken!
mooi, prachtig, strak, goede kleurencombi, kortom PERFECT.
Wil je je geheim verklappen waar je zn grote oase koopt? Heb je het over die groene of over de grijze voor droogbloemen?
weer een mooie taart. leuk om weer eens een taart van je te zien.
en wat die streepjes betreft denk dat het leuk is om ze te laten terug komen in de bovenste
jaaaaaaaaa, en ik heb hem live mogen aanschouwen sterker, ik heb de work in project ervan gezien en dat was heel prettig
Hij is idd erg mooi!!
Welke oase gebruik je daarvoor??.... de groene of de grijze??
Ziet er zeer aantrekkelijk uit! Ik zou geen verticale strepen doen...maar nog 1 horizontale roze streep op die dunne zwarte en dan nog een paar van die bloemetjes die je onder hebt nog boven toevoegen. Maar sowieso een super-taart!
Wat een toppertje! Enne... Wendy die om tips gaat vragen? Nou aan mij heb je niks.... ik kan niet eens een fatsoenlijke strik kleien
Maar.... hij is echt heel erg leuk!
gave taart!
Wauw, Wen wat een plaatje, helemaal goed!!!
mooi, prachtig, strak, goede kleurencombi, kortom PERFECT.
Wil je je geheim verklappen waar je zn grote oase koopt? Heb je het over die groene of over de grijze voor droogbloemen?
Groot geheim word nu onthuld.......................................................................................................................................................... gewoon bij de action.
Die blokken groene oase, twee tegen elkaar aan plakken met icing, rond kartonnetje erop en een taartvorm uitsnijden.
Dit ook doen met de twee kleinere, en dan gewoon de topsy vorm maken hoe je dat met cake ook zou doen.
Simpel he.
Ik ben voor strepen op de bovenste, en dan net zoals de stippen doorlopen op de bovenkant van de middelste.
(zo, dat klinkt ff ingewikkeld...)Wil ook eens een topsy maken, maar om te oefenen dus nog ff geen echt. Oase klinkt wel ideaal! Maarre... waar kun je dat kopen dan??? Bij de bloemist hier hebben ze allen kleine bokjes en lage rondjes liggen...
Ja, zo had ik het ook exact in gedachten.
Maar ik was een beetje lui en dacht.
Als iedereen hier nou zegt, niks meer aan doen.... dan ben ik klaar.
Voor je onderste vraag zie hierboven.
Wauw, Wen wat een plaatje, helemaal goed!!!
Hihi, is ook wel een beetje een bienstijltaartje hé?
Ook deze is prachtig, leuke kleuren combinatie. Ik zou het op de bovenste stapel doorvoeren wat je beneden ook hebt alleen dan fijner...
ik had het ook zoals Petra in gedachten. Streepjes die doorlopen op de bovenkant van het middelste taartje.
Anyway, hij is TOP! Prachtige kleuren, perfecte vorm!
Ik ga gelijk naar de action voor een karretje vol oase
Erg mooi en super van kleur!
Erg mooi en super van kleur!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sorry, nog een topic, maar ik dacht ik laat deze ook even zien. :D