Onderwerp: Mijn 1e taartje
Dit is mijn eerste taartje. Gemaakt tijdens een workshop van Bien.
Heb voor het thema trouwen gekozen, omdat ik over 2,5 maand zelf in het huwelijksbootje stap.
Gevuld met aardbeienjam en botercreme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn eerste taartje. Gemaakt tijdens een workshop van Bien.
Heb voor het thema trouwen gekozen, omdat ik over 2,5 maand zelf in het huwelijksbootje stap.
Gevuld met aardbeienjam en botercreme.

Wauw, wat een prachtige eerste taart! Prachtige roosjes ook.
En, natuurlijk van harte gefelicteerd met je aankomende huwelijk!! Heb je je trouwtaart uitbesteed, of ga je, je eigen taart maken??
Dank je!
Ik zou 't niet aandurven om mijn eigen bruidstaart te gaan maken hoor. Daarvoor ben ik nog veel te groen, bovendien moet ik wel even biechten dat de kant waar de scheur in het marsepein zat, juist niet op de foto staat
.
Heb wel samen met m'n vriend een ontwerp uitgewerkt en de banketbakker precies verteld hoe we 'm hebben willen. Hij kon z'n standaard voorbeeldenboek gelijk weer opbergen 
Nu nog even je boetseersels showen he!!!!
Ben wel benieuwd naar je bruidstaart hoor!
Had er nog geen foto van gemaakt, maar nu staan ze er wel op.
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe de bruidstaart gaat worden. Hoop dan ook dat het wordt wat ik ervan verwacht want ik weet zeker dat het maakbaar is. De bruidstaart show ik uiteraard hier na de bruiloft.
Leuke eerste taart hoor, ziet er gezellig uit. en gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e taartje