Onderwerp: aaahhh baileysvulling
Wat heb ik verkeerd gedaan ??????????
Heb precies de werkbeschrijving gevolgd en nog word de vulling niet stijf ............wat kan ik nu nog doen ???
(heb geen spullen meer in huis om op nieuw te beginnen )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » aaahhh baileysvulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat heb ik verkeerd gedaan ??????????
Heb precies de werkbeschrijving gevolgd en nog word de vulling niet stijf ............wat kan ik nu nog doen ???
(heb geen spullen meer in huis om op nieuw te beginnen )
Kan je niet nog een beetje extra slagroom kloppen met klopfix erin en dit erbij doen?
Moet ie opstijven? Heb je dan wel lang genoeg gewacht?
Anders heb ik geen idee!
Kan je niet nog een beetje extra slagroom kloppen met klopfix erin en dit erbij doen?
denk niet dat dat voldoende is ........
heb nu 500ml in de pan staan dus als ik bijv een half pakje slagroom erbij zou doen denk ik dat dat niet genoeg is , maar een heel pakje slagroom lijkt me de smaak van de baileys weg te halen want ik vind hem nu al niet heel sterk van smaak .
en bijv 2 extra gelatine blaadjes dan ? zou dat een optie kunnen zijn ?
Heb je misschien wel nog botercreme mix en boter in huis??
Ik maak altijd Baileyscreme door het water in de mix te vervangen door Baileys. Misschien kun jij dat ook nog doen?
Ik maak altijd Baileyscreme door het water in de mix te vervangen door Baileys. Misschien kun jij dat ook nog doen?
Ja zo doe ik het ook altijd!! Supermakkelijk en echt heel lekker!!
dat ga ik dus voortaan ook maar doen
maar goed ben dus even naar de winkel gefietst , kom ik terug is de mix in notime dik en stijf geworden ! alles bij elkaar heeft het zeker 3 uur in de koelkast gestaan maar uiteindelijk dus toch goed gekomen
Ik laat elke vulling die ik met verwarmde slagroom maak ook een nachtje in de koelkast staan voordat ik hem opklop. Werkt als een tierelier
edit:waar bemoei ik me eigenlijk mee, zie nu dat je alleen de melk en baileys moet verwarmen sorry voor de loze reactie!
Dat vroeg ik dus: heeft ie wel lang genoeg tijd gehad om op te stijven.
Zijn wel vaker mensen die in blinde paniek schieten terwijl ze gewoon meer tijd moeten nemen
Dat vroeg ik dus: heeft ie wel lang genoeg tijd gehad om op te stijven.
Zijn wel vaker mensen die in blinde paniek schieten terwijl ze gewoon meer tijd moeten nemen
ja maar ik vind na 3 uur pas stijf worden zo lang duren maar goed hij heeft zijn tijd nodig gehad hahahaha
Als dat nou eenmaal de tijd is die het nodig heeft... Ik durf het ook wel eens gewoon een nachtje in de koelkast te laten staan hoor. Als het dan in de ochtend nog steeds niet stijf is dan heb je echt iets verkeerd gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » aaahhh baileysvulling