Onderwerp: Nog een nieuweling
Hallo allemaal,
Na al weken te hebben meegelezen wordt het tijd dat ik me even voorstel.
Mijn naam is Marjolein de Kleuver, ik ben 41 jaar en samen met mijn man en 5 kinderen woon ik in Veenendaal. De oudste 3 kinderen zijn bij ons geboren, de jongste twee zijn geadopteerd uit China.
Naast mijn gezin werk ik nog 20 uur als officemanager bij Youth for Christ, dus alles bij elkaar een druk leven.
Vorige maand ben ik begonnen met het maken van een taart voor onze jongste dochter. Ik weet niet hoe ik op het idee kwam maar ineens leek me dat superleuk en ben ik op internet gaan zoeken. Meteen wat eerste benodigdheden besteld bij de webshop en aan het werk gegaan. Werkelijk, het is verslavend! Dagelijks speur ik het forum af en bekijk heel veel howto's. Iedereen hier in huis moet er erg om lachen, maar baalt als ik de computer bezet houd .
Het is nu 1 maand na de start en ik heb ondertussen 4 taarten gemaakt (met een groot gezin geen probleem om het op te maken ), een serie cupcakes voorzien van een heerlijk toefje en voor een traktatie koekjes versierd.
Het is echt superleuk om te doen en ik hoop de komende maanden heel veel mooie dingen te leren en te maken.
Hartelijke groet,
Marjolein