1

Onderwerp: Eerste bestelling 50 stuks!

Een collega van mijn moeder was jarig en had gevraagd of ik 50 cupcakes wilde maken. Vond het wel heel spannend want zolang ben ik nou ook weer niet bezig (3,5 maand zo'n beetje).
Gelukkig was de mevrouw heel erg blij en kon haar ogen niet geloven toen ze ze zag, dat was erg leuk. Ze wil binnenkort weer wat bestellen en haar collega's vragen ook al van alles :)

Het enige wat ik vaak heb is dat de cupcakes 'zweven' in de papiertjes. Wat doe ik fout? Kan het liggen aan de boter, die smelt ik niet, moet ik dat wel gaan doen. Ik heb overigens het recept van nigella's cupcakes gebruikt.

Nou, genoeg gekletst hier zijn ze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-668OGXWB.jpg

En nog een overzichtje van alles, was al laat dus de foto is niet zo mooi helaas
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7EA8OLD.jpg

Tips zijn welkom! (vooral over de zwevende cupcakes!!!)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Eerste bestelling 50 stuks!

Prachtige cupcakes!!!!!! Kan me voorstellen dat de ontvanger super blij was!!

Bedoel je met zweven dat de papiertjes los gaan zitten?? Ik gebruik altijd de cupcake mix van de hebshop en heb echt nog nooit problemen gehad. Uit zo een heel zak van de shop haal je +- 50 cupcakes, dus misschien is het, het overwegen waard om de mix een keer te gebruiken.

Groetjes San

3

heeeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Nou, de papiertjes blijven wel vast zitten aan de zijkanten. Maar aan de onderkant zit zeg maar een holle ruimte met niks voordat het cakeje begint en dat vind ik zo zonde. (klinkt vast heel vaag)

Bij deze foto is het misschien te zien, in het bakje zie je kleurverschil. De bovenkant is met cake, de onderkant hol..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LRBSNF7S.jpg

Groetjes Laura

5

'Zweefcakjes' had ik ook toen ik nog gewone cake mix gebruikte. Ik gebruik nu van de shop ccmix en ze blijven geheel gevuld en zijn heerlijk!
Ook vul ik ze nu met een spuitzak (gewoon diepvrieszak, puntje afknippen) en spuit dan goed in de rand.

6

Dat heb ik ook wel eens gehad, dat er aan de onderkant zeg maar niks zit. Ik gebruik nu de papiertjes van de webshop en ik gebuik ook altijd de mix van de webshop. Nu geen problemen meer

Groetjes Esther

Top! bedankt voor de reacties!  :D
In mijn volgende bestelling komt dus de cupcakemix!
Zeker voor bestellingen wil ik gewoon dat ze goed zijn en niet half.

Groetjes Laura

8

Wat een leukerds! echt mooi!

9

wat een leuke cupcakes! Ik maak ze ook altijd volgens Nigella's recept maar ik heb nooit dat ze aan de onderkant niet gevuld zijn de vormpjes.

Meestal doe ik het beslag er in en druk het een beetje aan met een lepel.

10

Prachtige cc's hoor! Ik gebruik ook Nigella's recept. Bij mij "zweven" de cakejes niet, maar ik vind de papiertjes wel vettiger. Dat is met de mix van de shop niet zo.

11

Erg mooie cc!!!

Groetjes Margret

12

Ziet er super uit!!!

Liefs, Zanoni

13 Laatst bewerkt door berrie (18-03-2010 17:24)

ik heb precies hetzelfde, de mijne zweven ook en het papiertje is ook wat vettig.
heb al van alles geprobeerd: nog minder lang kloppen, temp hoger, geen melk toevoegen, met een spuitzak vullen maar het blijft altijd leeg  :think:  :think:

ik vind je cc wel heel mooi geworden!