1

Onderwerp: Vullingen voor beginners

Wat zijn makkelijke vullingen om mee te beginnen?
Omdat het de eerste keer toch allemaal nog veel werk is (uitzoeken) lijkt het me handig om het simpel te houden.
Is een laag slagroom gemengd met jam bijv een idee?
Hebben jullie nog andere ideeen?

2

Re: Vullingen voor beginners

Ik heb zelf in het begin vaak vlaaivulling (van Jonker?!?!) en banketbakkersroom (van Dr. Oetker) gebruikt. Ten eerste omdat het vullingen zijn die niet kunnen mislukken, je hebt al genoeg andere dingen om je druk om te maken met je eerste taarten. En ten tweede omdat bijna iedereen dat wel lekker vind.

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

3

banketbakkersroom te krijgen in iedere supermarkt is snel gemaakt staat meestal bij de bak spullen en aardbeienjam is lekker

4

banketbakkersroom te krijgen in iedere supermarkt is snel gemaakt staat meestal bij de bak spullen en aardbeienjam is lekker

5

Kant-en-klaar kan ook nog hè? Bijvoorbeeld citroenkwarktaartpudding van Mona, of chocolademousse... En vlaaivulling, bijvoorbeeld kersen, is ook heel gemakkelijk :) en lekker :9 Of gewoon geklopte slagroom met een schepje suiker, en de jam gewoon als een laagje eronder, ook heerlijk.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Hmm chocolademousse klinkt mij ook wel heeeeel goed in de oren!

7

Ik wilde gelijk alles vanaf nul doen en dan vind ik botercrème met jam toch echt wel makkelijk. Of banketbakkersroom (ook vanaf nul te beginnen) met chocolade er doorheen. Heerlijk en makkelijk te maken, vond ik.
Succes iig!