1

Onderwerp: Ook nieuw, ten minste op het forum

Hai allen,

Ook ik ben nieuw. Nou ja op het forum dan. Ik ben 31 jaar oud, en heb 2 kinderen en een hele leuke man.

Maart 2008 heb ik, heel origineel, mijn eerste puzzeltaart gemaakt voor de eerste verjaardag van mijn zoontje.
Helaas heb ik iets te veel leuke hobbies, o.a. squash ik fanatiek, en 4 maanden terug heb ik een dochtertje gekregen met een nogal moeizame zwangerschap. Dus sindsdien nog slechts zo'n 12 taarten gemaakt, al had ik bij alle taarten het gevoel te weinig tijd te hebben.

Dus de aankomende weken probeer ik me beter voor te bereiden op de 3e verjaardag van mijn zoontje, en een hele mooie (ook zo origineel...) bob de bouwer verjaardagstaart te maken! Oh en tegelijkertijd, zie daar mijn immer gebrek aan tijd, een hele mooie taart met vlinders voor een zwangere vriendin!

Als ik een beetje door heb hoe alles werkt, zal ik de foto's van de aankomende taarten op het forum plaatsen.

Ik heb het forum nu helemaal ontdekt en kan het ook niet laten om tijdens mijn werk te kijken naar handige how-to's (zoals hoe bewaar ik een puzzelplaatje, want ik wil er 6 maken...) tips en mooie taarten!

Groetjes Corrine

2

Re: Ook nieuw, ten minste op het forum

Welkom op het forum!
Heel veel succes alvast met de Bob-de-Bouwer taart en natuurlijk veel taartplezier.
:D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom op het forum. Ik zit er ook nog niet zolang op... maar heb er al veel tips en tricks vanaf gehaald. Ook erg leuk om al die  mooie taarten te bekijken van de medebaksters.

4

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook