Onderwerp: Ariel & Phineas en Ferb
Eindelijk een Ariel, jammergenoeg niet in 3D maar toch heerlijk om te frobelen...
Een phineas en ferb, hoe verassend voor een meid... was even een hersenkraker want het was voor een echt meisje-meisje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ariel & Phineas en Ferb
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eindelijk een Ariel, jammergenoeg niet in 3D maar toch heerlijk om te frobelen...
Een phineas en ferb, hoe verassend voor een meid... was even een hersenkraker want het was voor een echt meisje-meisje
hele leuke en mooie taarten 
Ik vind die Ariëltaart echt prachtig gepuzzeld!
Erg mooi gepuzzeld! leuk
Die phineus en ferb is ook geweldig.
Wat een mooie taarten, Ariel is mijn favoriet!
Super taarten!
Prachtig gepuzzeld ook!
Wat heb heb je er een echte meisje-meisje taart van gemaakt, ondanks het thema!
Hmm....begin ineens te twijfelen...dacht dat Perry blauw was? Of zie ik dat nou verkeerd? 
Super mooi gedaan en ja ook meisje meisjes houden van phineus en ferb....ik heb er hier eentje thuis zitten namelijk, haha.
heb je erg goed opgelost op deze manier 
Super taarten!
Prachtig gepuzzeld ook!
Wat heb heb je er een echte meisje-meisje taart van gemaakt, ondanks het thema!Hmm....begin ineens te twijfelen...dacht dat Perry blauw was? Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat eendje toch, hij is idd iets minder blauwig geworden, t was een last minute en had geen aquablauw meer liggen dus een beetje gesmokkeld... 
Mooie taarten!
Vooral de Ariel taart vind ik erg mooi. 
severn schreef:Super taarten!
Prachtig gepuzzeld ook!
Wat heb heb je er een echte meisje-meisje taart van gemaakt, ondanks het thema!Hmm....begin ineens te twijfelen...dacht dat Perry blauw was? Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat eendje toch, hij is idd iets minder blauwig geworden, t was een last minute en had geen aquablauw meer liggen dus een beetje gesmokkeld...
Hihihi...vogelbekdier!
Ach, echt valt het niet op hoor....moest er ook een plaatje bij zoeken om het na te kijken!
Ik mag ze over twee weken maken.....weet nog niet of ik er zin in heb! 
Mooie taarten!
ik vind ze beide supergaaf gepuzzeld....................

zo heel erg knap!
mooi!!
mamandy77 schreef:severn schreef:Super taarten!
Prachtig gepuzzeld ook!
Hihihi...vogelbekdier!
![]()
Ach, echt valt het niet op hoor....moest er ook een plaatje bij zoeken om het na te kijken!
Ik mag ze over twee weken maken.....weet nog niet of ik er zin in heb!
Aha was het dat, nou ja merk je meteen dat mijn dochter geen fan is! Je kunt me wel alles van Dora en Diego vragen hoor 
leuk hoor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ariel & Phineas en Ferb