1 Laatst bewerkt door mirandadegroot1978 (18-03-2010 11:52)

Onderwerp: taartje voor de kapper

ik mag mijn visitekaartjes bij de kapper neerleggen. ga hem zo even brengen. ben benieuwd wat ie ervan vind. sorry voor de slechte foto's, maar het was gisteravond laat toen ik klaar was.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZU4N4OD.jpg
de vlekken zijn een beetje water, maar die zijn inmiddels weggetrokken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GS8DLEAT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YVNK6YZK.jpg
de tappits mocht ik dinsdag op de freubelavond lenen van petra(Petr@).
hij is gevuld met 2 lagen frambozenjam.

Groetjes Miranda

2

Re: taartje voor de kapper

Leuk gedaan!

3

Hij is leuk geworden Miranda!
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe makkelijk jij dinsdag die tappits eruit haalde :).

Petr@ schreef:

Hij is leuk geworden Miranda!
Ik sta er nog steeds van te kijken hoe makkelijk jij dinsdag die tappits eruit haalde :).

dank je wel. normaal gaat dat niet zo snel hoor ;) ik deed het eerst met plastic folie, maar crisco werkt veeeeel beter. de letters had ik er gisteren ook zo uit :) toch handig die freubelavondjes ;)

Groetjes Miranda

5

Hey wat leuk....hadden jullie een freubelavond!?!

Wat een leuke taart heb je voor de kapper gemaakt!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

ja bij claudia thuis. 't was heel gezellig. de kapper was blij met 't taartje. hij heeft wel een paar keer gezegd dat ie het lief vond van me. misschien wil ie zelf al iets bij me bestellen voor moederdag en voor als de zaak eind van het 10 jaar bestaat.

Groetjes Miranda

7

mirandadegroot1978 schreef:

ja bij claudia thuis. 't was heel gezellig. de kapper was blij met 't taartje. hij heeft wel een paar keer gezegd dat ie het lief vond van me. misschien wil ie zelf al iets bij me bestellen voor moederdag en voor als de zaak eind van het 10 jaar bestaat.

Gezellig zeg!!

Leuk je er gelijk opdrachten door krijgt!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

8

Leuk taartje! Alleen lijkt het nou of is die kam scheef?   :P

Die tappits heb ik nu ook...voor mijn bijna jarige zusje (kapster) maar hoe gebruik jij ze? Die tappits insmeren met crisco of wat?

9

Ik vind hem heel erg leuk zeg. Zonde dat je wel je lijm ziet. Misschien een tip om de volgende keer alleen de dingen die je op wil plakken in te smeren, maakt je taart nog mooier!
Sorry voor de ongevraagde tip :o

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

Ashleey_ schreef:

Leuk taartje! Alleen lijkt het nou of is die kam scheef?   :P

Die tappits heb ik nu ook...voor mijn bijna jarige zusje (kapster) maar hoe gebruik jij ze? Die tappits insmeren met crisco of wat?

hij lijkt iets scheef, maar dat was in het echt niet zo. ik smeer de fondant een beetje in met crisco. dat werk beter dan huishoudfolie erop leggen.

Groetjes Miranda

lopkez schreef:

Ik vind hem heel erg leuk zeg. Zonde dat je wel je lijm ziet. Misschien een tip om de volgende keer alleen de dingen die je op wil plakken in te smeren, maakt je taart nog mooier!
Sorry voor de ongevraagde tip :o

het was geen lijm, maar water. normaal zie je dat niet zo, maar om 12 uur 's nachts met felle lamp wel helaas ;) advies mag altijd hoor. had alleen geen zin en tijd meer om vanmorgen een nieuwe foto te maken.

Groetjes Miranda

Leuk zeg!  :Y En leuk dat hij er zo blij mee was.

ik kreeg net nog dit mailtje.

Hoi miranda en ook arno

Nou het bij thuis komst zeer goed ontvangen ,

Nu net 20:34 hebben we mijn vrouw mijn dochter fee en ik zelf de taart geproeft nou heel lekker hij is heel mooi.

Hartelijk bedankt ervoor ik heb ook nog op je site gekeken ziet er alemaal goed uit heel leuk

Nogmaals bedankt

leuk he? :)

Groetjes Miranda