Onderwerp: Bekleden barbytaart
Dames ik wil as weekend een demo barbytaart maken ,maar welke fondant kan ik daarvoor het beste gebruiken ...
Graag tips en advies ...
Alvast bedankt Marian
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bekleden barbytaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames ik wil as weekend een demo barbytaart maken ,maar welke fondant kan ik daarvoor het beste gebruiken ...
Graag tips en advies ...
Alvast bedankt Marian
bakels, aaaaltijd bakels.
(zeg ik als groot fan en geloof me ik probeer echt ieder merk uit. )
Ik ben grote fan van RegalIce; ik denk dat het maar net is wat je zelf fijner vind
Ik heb ALLE merken die ze bij de webshop hebben in de 1 keer besteld en uitgeprobeerd; maar voor mij steekt RegalIce er met kop en schouders bovenuit! (al vind ik PettinIce; die van bakels dus; bijna net zo goed! Enkel vind ik RegalIce nog net iéts fijner )
Succes!
Ehhh, MMF
Maar dat is gewoon omdat ik die et lekkerste vind en daar al mijn taarten mee bekleed
Ik gebruik als marsefond, heb je wel de smaak van marsepein, maar wel een witte kleur, die je makkelijk kan kleuren...
Wat is bakels ??? of is dat gewoon een grapje
Hahaha; vraag je een mening, krijg je er 4 verschillende
Ik denk dat het gewoon testen is wat je zelf het lekkerst vind werken.
Wat is bakels ??? of is dat gewoon een grapje
nee, is geen grapje hoor, dat is het merk Bakels Pattinice fondant
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=899
Ik ben der ook helemaal happy mee.
Ik vind marsepein erg lekker, maar marshmellowfondant is ook lekker. Als ik fondant gebruik neem ik net zoals Wendy Pettinice van Bakels.
Echter ik heb de nieuwe Funcakes fondant geprobeerd en geproefd, maar zowel de vanille en de marshmellow smaak zijn erg lekker, het is elastisch en scheurt niet zo snel. Dit is sinds een paar weken in de webshop.
Ik vind marsepein erg lekker, maar marshmellowfondant is ook lekker. Als ik fondant gebruik neem ik net zoals Wendy Pettinice van Bakels.
Echter ik heb de nieuwe Funcakes fondant geprobeerd en geproefd, maar zowel de vanille en de marshmellow smaak zijn erg lekker, het is elastisch en scheurt niet zo snel. Dit is sinds een paar weken in de webshop.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten: ik vind die vanillerolfondant van Funcakes echt niet lekker. Ik vind dat er weinig smaak aan is.
Zoals ik eerder zei denk ik dat je gewoon dingen moet uitproberen
Ik zou dan afgaan op wat je wilt: wil je een zachte fondant die uithardt? Wil je een zachte die zacht blijft? Dat vind je terug in de beschrijvingen op de webshop. Succes!
Wie is Wendy Pettinice van Bakels? is dat ook een site van taartmix enz ..
Gr van mij
Wendy is een persoon die de rolfondant "pettinIce" van het merk Bakels gebruikt.
Die PettinIce vind je in de webshop.
Ik ben grote fan van RegalIce; ik denk dat het maar net is wat je zelf fijner vind
Ik heb ALLE merken die ze bij de webshop hebben in de 1 keer besteld en uitgeprobeerd; maar voor mij steekt RegalIce er met kop en schouders bovenuit! (al vind ik PettinIce; die van bakels dus; bijna net zo goed! Enkel vind ik RegalIce nog net iéts fijner )Succes!
Deze heb ik dus besteld ,want ik bak wel vaak maar meestal zijn het cake / en bak niet iedere week taart
Want jullie bakken denk ik heel vaak en ook voor andere mensen ,dus ja dan krijg je meer ervaring met wat je het beste kunt gebruiken
Zo ver zal ik wel nooit komen
Veerle schreef:Ik ben grote fan van RegalIce; ik denk dat het maar net is wat je zelf fijner vind
Ik heb ALLE merken die ze bij de webshop hebben in de 1 keer besteld en uitgeprobeerd; maar voor mij steekt RegalIce er met kop en schouders bovenuit! (al vind ik PettinIce; die van bakels dus; bijna net zo goed! Enkel vind ik RegalIce nog net iéts fijner )Succes!
Deze heb ik dus besteld ,want ik bak wel vaak maar meestal zijn het cake / en bak niet iedere week taart
Want jullie bakken denk ik heel vaak en ook voor andere mensen ,dus ja dan krijg je meer ervaring met wat je het beste kunt gebruiken
Zo ver zal ik wel nooit komen
Ik ben student en zit in het weekend in NL bij mijn vriendje... Ik bak dus ook niet dagelijks Ik wil het wel ooit professioneel gaan doen; maar toch. Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bekleden barbytaart