1 Laatst bewerkt door rietchy (17-03-2010 22:01)

Onderwerp: Ben al best bekend !!!!

Ben al best bekend !!!!   :lol:

Ook ik ben besmet met het welbekende virus.
Heb in November mijn eerste workshop gehad bij de Taartwinkel in Den Bosch. Dit was voor mij de eerste taart met marsepein/fondant.
Elmo puzzeltaart.
Wel was ik altijd al een snoepkont en dus ook gek op bakken.
Vaak appeltaart of biscuit met verse aardbeien slagroom en schuimpjes.  En monchoutaart met bastogne bodem - heerlijk !!

Ben overigens een alleenstaande moeder met 2 kinderen en een hond.
Ik heb een zoon van 16 hij heet Dyon  en een dochter van 13 zij heet Sharon.
De hond is een bordercollie (teefje) en heet Senna.

Ik werk parttime bij een wegenbouwbedrijf en doe daar de financiële administratie.

Zoals de meeste inmiddels al wel gemerkt hebben, ik ben een echte "regeltrees" ik vind het leuk om dingen te organiseren en helemaal als het ook nog gewaardeerd wordt.
Zo heb ik jarenlang de activiteiten voor onze buurtvereniging georganiseerd. Hiermee ben ik een jaar geleden gestopt en hier ben ik erg blij mee want nu heb ik tijd voor TAART.

Verder ben ik eigenlijk bloemist van beroep en had op 17 jarige leeftijd al mijn eigen bloemenboutique. Deze heb ik jammer genoeg na 10 jaar moeten verkopen omdat ik inmiddels zo allergisch was dat ik zo zwaar aan de medicijnen zat dat ik ook geen auto meer mocht rijden. Dit was een moeilijke keuze maar ja - gezondheid is toch het allerbelangrijkste. Bloemsierkunst is eigenlijk dus mijn grootste passie en ik ben altijd heel blij als ik weer een bruidsboeket met toebehoren mag maken.

Dus als je gaat trouwen en je hebt nog geen bloemist dan weet je waar je moet zijn.

Het ondernemersbloed loopt nog steeds door mijn aderen en zou graag weer voor mezelf beginnen. Dus wie weet komt er nog eens een echte taartwinkel in Eindhoven of omgeving.

Ook heb ik nog een andere grote hobby en dat is Miniaturen. Ik heb een groot engels poppenhuis. Hierin behang en stuc ik muurtjes, leg houten vloeren en tegelvloeren. etc. etc. 

Dat was het wel zo'n beetje.

Ik vind dit trouwens een geweldig forum.

Heel veel taart groetjes  van RIETCHY

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

2

Re: Ben al best bekend !!!!

welkom en heeel veel bakplezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat een creabea ben jij zeg, maar ik heb jouw naam toch al vaker hier in beeld gezien?
Jaaaa,(scrollt terug) je hebt al heel veel berichtjes.
Dus al die tijd heb je  hier niet voorgesteld rondgehangen!! foei :lol:

4

riette schreef:

Wat een creabea ben jij zeg, maar ik heb jouw naam toch al vaker hier in beeld gezien?
Jaaaa,(scrollt terug) je hebt al heel veel berichtjes.
Dus al die tijd heb je  hier niet voorgesteld rondgehangen!! foei :lol:

Ja ja   Riette,   daarom zeg ik ook :
ben al best bekend

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

5

hé, nog een 1:12-knutseltante! Leuk te horen/lezen.
(zelf al tijden bezig met een oudhollands-winkeltje en heb ook al een huis gekocht voor hierna)

Maar toch nog welkom hier!

Groetjes, Dorothea.

6

Welkom meid.. op deze leuke en gezellige forum ...

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...