1

Onderwerp: Gesneden met de cricut

Geen bijzondere taart maar ik heb voor het eerst  gumpast gesneden met mijn cricutmachine. Het ging erg makkelijk en ik ga het zeker meer gebruiken.  :Y

De cijfers, letters (van de storybook cartridge), schoppen, klaveren, ruiten en harten (van de indy art cartridge) zijn van gumpast en met de cricut gesneden. De het wit van de kaarten is fondant en het groen is van marsepein. Hij is gevuld met mokkabotercreme en abrikozenjam.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DO8TL7WY.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (en spaar me niet hoor! ik kan het hebben  :+ )

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

Re: Gesneden met de cricut

die letters en cijfers zijn echt super top!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

3

mooie taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

1 vraagje
gebruik je dan het gewone mesje van de cricut of moet je het mesje hebben waarmee je karton kan snijden, want die heb ik niet

5

super mooi die letters!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

nynke 0 schreef:

1 vraagje
gebruik je dan het gewone mesje van de cricut of moet je het mesje hebben waarmee je karton kan snijden, want die heb ik niet

Ja, ik heb het idd gesneden met de "deep cut blade"

Ik kan niet wachten om mijn 3 nieuwe cartridges uit te proberen met de gumpaste  :D
Pas is de spongebob cartridge binnen gekomen en vandaag de superman cartridge en de batman cartridge.
Nu nog een pasta machine om de gumpase netjes en makkelijk uit te rollen  :Y   :lol:

7

wouwie ik vind hem echt heeeel mooi !

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt !

8

Die letters zijn echt helemaal geweldig!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

9

Wat prachtig strak die letters!

10

Vind hem heel mooi strak. En die letters zijn erg leuk zeg. De kaarten zijn goed gelukt, mis alleen de cijfers erop, maar dat zal je bewust niet gedaan hebben. Een mooie taart!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

11

Leuk resultaat zeg!

12

waar heb je de gumpast dan op gedaan, gewoon op die kunstof matjes van de circut? ik heb nog nooit met gumpast gewerkt dus daarom......plakt dit dan??
ziet er wel super uit, mijn moeder heeft een circut dus die moet ik dan maar eens lief aan gaan kijken :Y

Groetjes Youkie
bak, eet, leef en geniet!

13

En dan te bedenken dat ik een Bridge (kaarten) taart moet maken voor maandag.....
Had ik nou ook maar zo'n machine  :/

Het is erg leuk geworden zo !!!!

14

Geweldig mooie letters zeg. Begin steeds nieuwsgieriger te worden naar zo'n cricut. Welke machine is dat precies, want ik heb begrepen dat er verschillende zijn.....

Zoete groetjes, Marjolein

15

de meeste hebben een cricut en dat is voor schrapbooking(foto,s op een leuke mannier inplakken of kaarten maken, het is een stansmaschiene, ga maar eens googlen, nu is er een nieuwe cricutbake uitgekomen.de cricutbake,maar wat wil nu het geval de gewone cricut wil dus ook wel gumpaste snijden dus ideal,de cricut lag bij mij al 1 jaar in de kast maar ga hem er nu weer uithalen, moet alleen nog een deepcut mesje aanschaffen,heb er nu al zin in om te gaan stoeien met dat ding

16

ok, ik ga ff kritiek hebben...hihihi.....Ik vind m superstrak. Voor dit soort dingen is t ideaal denk ik, zo;n cricutdinges.

t enige wat ik me afvraag....er staat 16 maart, en aan de overzijde staat 91??

17

Clementtiene schreef:
nynke 0 schreef:

1 vraagje

Ja, ik heb het idd gesneden met de "deep cut blade"

Ik kan niet wachten om mijn 3 nieuwe cartridges uit te proberen met de gumpaste  :D
Pas is de spongebob cartridge binnen gekomen en vandaag de superman cartridge en de batman cartridge.
Nu nog een pasta machine om de gumpase netjes en makkelijk uit te rollen  :Y   :lol:

Paste machine nu 14,95 bij AH

18

Wauw!! Ik ga mijn cricut uit de kast halen, staat daar te verstoffen  :o . Ik heb ook zo'n deep cut blade.

Heb je voor de gumpaste een recept van hier gebruikt en zo ja welke?

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

19

maris1979 schreef:

Vind hem heel mooi strak. En die letters zijn erg leuk zeg. De kaarten zijn goed gelukt, mis alleen de cijfers erop, maar dat zal je bewust niet gedaan hebben. Een mooie taart!

Groetjes Maris

Ik heb de cijfers idd bewust weggelaten maar bedacht later dat het misschien toch wel leuk had gestaan.

20

Het is wel erg mooi dit resultaat! Lekker strak ook! :)

Mijn website: Presentaart

21

youkie schreef:

waar heb je de gumpast dan op gedaan, gewoon op die kunstof matjes van de circut? ik heb nog nooit met gumpast gewerkt dus daarom......plakt dit dan??
ziet er wel super uit, mijn moeder heeft een circut dus die moet ik dan maar eens lief aan gaan kijken :Y

Ik heb een oude cricutmat genomen en die helemaal schoon gemaakt zodat er geen lijn meer op zat. De gumpaste dun uitgerold en toen de mat ingesmeerd met crisco en de gumpaste erop gelegt. Dan blijft het plakken.
Dan 10/15 minuten wachten tot de gumpaste wat opstijft en dan snijden maar.

22

nnicole1234 schreef:

En dan te bedenken dat ik een Bridge (kaarten) taart moet maken voor maandag.....
Had ik nou ook maar zo'n machine  :/

Het is erg leuk geworden zo !!!!

Ja, het is echt super handig om die kleine dingetjes strak te krijgen. En het gaat super snel.
Hihi, je mag wel langs komen hoor dan wil ik ze wel snijden maar je woont niet echt in de buurt  :lol:

23

zoete kunst schreef:

Geweldig mooie letters zeg. Begin steeds nieuwsgieriger te worden naar zo'n cricut. Welke machine is dat precies, want ik heb begrepen dat er verschillende zijn.....

Ik heb de Expression. Maar het kan met iedere cricut machine.

24

nynke 0 schreef:

de meeste hebben een cricut en dat is voor schrapbooking(foto,s op een leuke mannier inplakken of kaarten maken, het is een stansmaschiene, ga maar eens googlen, nu is er een nieuwe cricutbake uitgekomen.de cricutbake,maar wat wil nu het geval de gewone cricut wil dus ook wel gumpaste snijden dus ideal,de cricut lag bij mij al 1 jaar in de kast maar ga hem er nu weer uithalen, moet alleen nog een deepcut mesje aanschaffen,heb er nu al zin in om te gaan stoeien met dat ding

Voor de goede orde: Het is de cricutCake (niet bake) :+
Mijn scrapbookign staat ook op een laag pitje op het moment dus ik vind het geweldig dat ik hem hier nu ook voor kan gebruiken.

25

chokoala schreef:

ok, ik ga ff kritiek hebben...hihihi.....Ik vind m superstrak. Voor dit soort dingen is t ideaal denk ik, zo;n cricutdinges.

t enige wat ik me afvraag....er staat 16 maart, en aan de overzijde staat 91??

Er staat 19 maart. en de mevrouw wordt 91.  :Y