Re: Ik kon niet kiezen......
super mooie dummie, lekker laten staan in de huiskamer om er elke dag van te genieten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik kon niet kiezen......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super mooie dummie, lekker laten staan in de huiskamer om er elke dag van te genieten
Gááf!!! Wat een prachtige dummy!! Echt súper
Mooie dummy, en ook de presentatie op die schaal daar komt de taart helemaal goed tot zijn recht
Super mooi gemaakt
schitterend
Erg mooie taart!
Ik vind 'm supergaaf!
leuke vrolijke taart!!! En wat heb je daar een gave taartenstandaard onder .
Dit is stiekem gewoon een schaal van de action die heb omgekeerd en op een rvs beker heb geplakt met bisonkit
Ik ben helemaal verrast door het aantal reacties, dat had ik echt niet verwacht en ik zit echt te genieten van al jullie berichtjes. Echt superbedankt!!!!!
Lekker vrolijk, helemaal leuk!!!
Oh leuk joh! Ik hou 'r ook van, lekker van alles wat en toch past 't gewoon allemaal, toppie taartje!
Hij is mooi,ben gek op die kleurtjes!
super , wat issie mooi !!
wow wat mooi zeg ik hou persoonlijk echt van dit soort"drukke"taarten
Nou hij is super hoor.
prachtig!
Ik schop je post weer even naar boven. Ik heb je taart namelijk van het weekend nagemaakt
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=103240, maar iedereen moet wel het origineel zien natuurlijk!
prachtige taart.
Gave kleuren, prachtige taart!
Hee wat leuk dat deze weer naar boven is gekomen! Was al stomverbaasd dat ik de themawinnaar van maart ermee ben geworden. Toevallig mag ik deze begin volgende maand nog eens maken, maar dan groter en van echte taart ipv piepschuim. Ik heb er veel zin in.
Bedankt weer voor de complimentjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik kon niet kiezen......