1

Onderwerp: Even jullie raad nodig..

Voor een bruiloft in mei heb ik een opdracht staan voor 160 bruidscupcakes, hartstikke leuk natuurlijk!
Nu vond de aankomende bruid mijn cupcakestandaard zo geweldig leuk, maar ja..daar passen natuurlijk nooit zoveel cupcakes in!
Ik zit nu te denken om een taartstandaard te kopen, maar heb geen idee welke grootte ik dan zou moeten hebben.
Ook vind ik het nog een idee om deze http://www.cakejournal.com/archives/how … mini-cakes te maken. En dan meer als één..
Wat zouden jullie doen? Heb er ook al aan gedacht om er eentje te huren, maar denk dat er niemand bij mij in de buurt is met zo'n grote standaard...
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Even jullie raad nodig..

Ik kan je niet helpen aan de cakestand maar die van cakejournal lijkt me prima te maken toch?

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

3

Ja, dat dacht ik ook. Hoeveel zou je er nodig hebben denk je, voor 160 cupcakes?

4

Ik vind die cakestand van cakejournal een super leuk alternatief!

En het aantal cupcakes wat je erop kunt doen, is denk ik aan jezelf. Je kunt hem zo groot en hoog maken als je zelf wilt.

Groetjes San

5

Ik vind die eigengemaakte standaard een superidee. Kan je het ook nog in de kleuren doen van je cupcakes. En als je het nu zo maakt dat je het nog netjes uit elkaar kan halen, kan je um steeds hergebruiken en qua grootte aanpassen!

6

Hoi Lieneals je nou eens de diameters v/d ronde onderplaten eens meet min de piepschuime tussenstukken en je tekent die eens uit op papier en je zet daar dan je de lege papieren cupcakes op dan weet je het toch  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Hoi Nicole,
Dat is een superidee! Dat ik daar nou niet aan heb gedacht :). Ga het van het weekend eens even testen. Dankje voor de tip en jullie hulp!