1

Onderwerp: vies of grappig?

Voor de verjaardag van onze baas (van een dierenkliniek) willen de collega´s graag dat ik een mega hondendrollentaart zou maken. Heb al op internet ´poopcake´ ingetypt, en dan krijg je wel al wat leuke ideetjes, maar dan vnl met ganache ipv fondant. Dit vinden de assistentes echter te vies uitzien om dan nog op te eten.
Heeft iemand leuke ideetjes? Ben ook aan het twijfelen tussen een taart met drol erop, of een echte 3D drol..
Alvast super bedankt!

2

Re: vies of grappig?

Hoi Dafje

Ik zou het ook niet echt smakelijk vinden om een taart op te eten die echt op een drol lijkt :lol:

Het lijkt me ook leuk een groene taart met gras erop
en dan een drol erop met een bordje erbij verboden voor honden om te poepen zo,n bord die je weleens bij grasveldjes ziet staan

Groetjes Corine

3

leuk idee corine.

ik zou inderdaad ook niet staan te springen om een taart te maken en/of te eten die op een drol lijkt.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

4

Ik moest meteen denken aan het museum van Dali in Spanje, ben daar aantal jaren geleden geweest en dat gebouw is aan de buitenkant bordeaux rood met gouden drollen erop.

Kijk hier:

http://images.travelpod.com/users/lagal … d-wall.jpg

Maar ik vind het idee van corine erg leuk en dan een hondje erbij die heel onschuldig kijkt.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.