Onderwerp: PME, Extra diepe bakblikken
Heeft iemand ervaring met de bakblikken: "PME Extra Deep Round Cake Pan" die hier in de webshop verkocht worden. Zijn ze echt fijnere in gebruik als het gaat om de taarten hoger te bakken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » PME, Extra diepe bakblikken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand ervaring met de bakblikken: "PME Extra Deep Round Cake Pan" die hier in de webshop verkocht worden. Zijn ze echt fijnere in gebruik als het gaat om de taarten hoger te bakken?
Ik zweer erbij, gebruik nooit meer andere. Geen gedoe met ophogen van de vorm, geen biscuit dat in de vorm blijft plakken. Ik vind ze zeker fijner
Ik heb vorige week er 1 gekocht, en ik wil nu al niet meer anders, wat een verademing zeg, super!!!
Ik heb pas juist mijn collectie uitgebreid met nog meer 7 cm hoge bakvormen. Omdat veel klanten de hoge taarten van ons niet waarderen bak ik geen hoge taarten meer. De hoge taarten snijden zo lastig aan dat ik al een aantal keren de vraag heb gehad ze niet zo hoog meer te maken.
Een absolute must voor mooie hoge taarten. Ik heb ze van 10 cm hoog en dan in alle maten
Ik heb er ook pas eentje gekocht, 17,8 cm rond.
Top hoor, geen gezeur meer met bakpapier om je vorm te verhogen.
Ik ben bang dat ik ook voor de hele collectie ga
Weet wel dat dit een oud topic is, maar ben ook bezigom mijn taartvormen om te ruilen naar die van 10 cm hoog, maar weet er iemand of er schema's bestaan van het aantal stukjes dat je hieruit haalt? Je hebt meer taart, dus neem aan dat die ook voor meer personen zijn...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » PME, Extra diepe bakblikken