1

Onderwerp: blanda 12 cm

weet iemand waar je een blanda van 12 cm kunt kopen behalve Ikea? Ik heb verder niets nodig bij Ikea maar heb de blanda van 12 cm wel nodig.
Bedankt!

2

Re: blanda 12 cm

De Blanda is alleen te koop bij Ikea omdat dat hun naam voor die serie is. Da's net zoiets als C1000-koffiemelk ergens anders willen kopen ;)

Maar andere vergelijkbare RVS-schaaltjes zag ik pas bij Blokker en Action heeft ze ook wel eens.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

:Y Action verkoopt ze inderdaad ook

4

Marianne schreef:

De Blanda is alleen te koop bij Ikea omdat dat hun naam voor die serie is. Da's net zoiets als C1000-koffiemelk ergens anders willen kopen ;)

Maar andere vergelijkbare RVS-schaaltjes zag ik pas bij Blokker en Action heeft ze ook wel eens.

ik bedoelde de vorm van het schaaltje en heb dus Blanda genoemd omdat ik met Ikea in mijn hoofd zat, wist het even niet anders uit te leggen ;)
Ga donderdag ff kijken bij Action, die zit wel in de buurt.

5

Bij de Xenos verkopen ze deze ook.

6

De Xenos heeft ze inderdaad sinds kort ook weer. Hier waren ze tenminste een hele tijd verdwenen, alleen de 1-persoons 7 cm. schaaltjes hadden ze nog staan, maar toevallig vanmiddag gezien dat ook die van 12 en 20 cm. er nu weer verkrijgbaar zijn.

7

ik bak in de action schaaltjes

Lekker feestelijk rond.....

xenos en nog 1.50 per stuk goedkoper ook

9

ik heb ze net bij Xenos gekocht voor 1 euro per stuk :Y

10

ja alleen hebben de Xenos schaaltjes een klein randje, waardoor ze er iets lastiger uitkomen....

11

Misschien een hele stomme vraag...maar je kunt dus gewoon in deze schaaltjes bakken in de oven?
En zijn daar nog verder tips en trucs voor nodig? ;)
Alvast bedankt!

12

Over de Xenos schaaltjes: bij het topic in Vraag en Aanbod over de Blanda schaaltjes van 7 cm van Xenos, blijkt nu dat deze niet geschikt zijn om in te bakken. Ze zijn voorzien van maar een dun laagje rvs dat los kan komen, waardoor het baksel giftig kan zijn!

Toch liever een 'echte' Blanda gebruiken!