Onderwerp: Taartjes voor mijn vader
As zaterdag is mijn pa jarig en ik mag 2 taarten voor hem bakken.
De ene was ik zo uit: Een heineken bierdopje..
Maar nu de andere nog... Iemand een leuk idee voor een man die 58 wordt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Taartjes voor mijn vader
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
As zaterdag is mijn pa jarig en ik mag 2 taarten voor hem bakken.
De ene was ik zo uit: Een heineken bierdopje..
Maar nu de andere nog... Iemand een leuk idee voor een man die 58 wordt?
Wat zijn zijn hobby's en wat voor een werk doet ie.
Misschien wel handig om te weten wat hij graag doet.
Ehmm hij werkt sinds kort weer parttime voor het bedrijf waar hij eind vorig jaar ontslagen is.
Dit is een bedrijf dat verschillende benzine pompen beheert en bevoorraad. Hij zit op de (vracht)auto en rijdt van station naar station.
Verder computert hij graag, vind hij drop erg lekker, kijkt graag voetballen, wielrennen en schaatsen op tv. Gaat graag op vakantie naar zijn beste vriend in Spanje en is op dit moment voor het eerst in zijn leven mee met vrienden op wintersport
*denkt nog even verder*
Misschien nog een idee is het logo van zijn favoriete voetbalclub. Staan enorm veel voorbeelden op deze site (voor inspiratie)
Succes!
Een dropjespot maken? Deksel eraf snijden en bekleden en dan dropjes erop leggen zodat je een dropjespot krijgt?
Misschien een kadotaart? Met krullen (computer kables)/dropjes als versiering?
Hij heeft niet echt een favo. Ja vroeger was het Feyenoord, maar nu ook niet meer zo (alleen als hij mijn neef ermee kan jennen (die vervent Ajaxied is hahaha).
Ik denk dat ik ga proberen om idd een kadotaart te maken. De taart in een egale kleur, en dan een strik er op met een kaartje eraan met zijn naam er op (geinspipikt van een die ik laatst in de parade gezien heb!)
De strik heb ik nog nooit gemaakt, dus kan ik mooi oefenen
Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Taartjes voor mijn vader