1 Laatst bewerkt door Dot (15-03-2010 21:44)

Onderwerp: programma om taart te tekenen??

Ik heb een opdracht gekregen, waarvan ik erg aan het denken ben over de uitvoering. het moet een 3 laags stapeltaart worden met stippen (ton-sur-ton) en een bloemenwaterval. Maar omdat ik me afvraag hoe het er uit komt te zien, zou ik het graag willen tekenen of dus in een tekenprogramma, want als ik de stippen eenmaal op de taart gemaakt heb, kan ik niet meer terug!

dus, hoe doen jullie dat? Heeft er iemand een ontwerpprogramma? Of doen jullie het op papier??
Ik ben dus op zoek naar tips!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: programma om taart te tekenen??

ik lees even mee dit vraag ik me ook af.heb het wel eens gezien hier op het forum maar van wie?

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

ben ook erg benieuwd.. dus ik lees mee ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

4

Er stond laatst in de babbel een verhaal over zo'n programma maar wat ik me er van kan herinneren waren de meningen daarover niet echt positief..

Ik heb wel templates voor je waarbij je de decoratie er gewoon op kunt tekenen:

http://cakecentral.com/modules.php?name … id=1307516

Als je op het account van Doug naar de geplaatste foto's gaat zie je dat er daar alle vormen en maten templates te krijgen zijn die je kunt uitprinten en gebruiken om ontwerpen te maken

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

TOP thx

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

ik heb hem onder de favorieten gezet daar staan er inderdaad een heleboel. :thumb:

thanks

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

deze ga ik ook even opslagen
bedankt voor de tip

8

Bedankt Bommeltje, hier kan ik al iets mee; maar als iemand anders nog iets weet over dat programma? Graag! (link naar dat topic mag ook, want ik heb nog gezocht, maar niets gevonden...)

Groetjes, Dorothea.

9

Je hebt ook dit progamma

http://www.weddingcakedesignpro.com/

Zelf teken ik nooit iets en bedenk vaak ook niet echt iets van te voren  :s  :lol: t is wel een idee trouwens  :lol:  :lol:
Maar de goedkoopste oplossing is zowieso om die van cake central uit te printen daar kom je denk ik al heel ver mee :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

Charissa, ik tot nu toe (lachen, hoe lang doe ik dit nu??) ook nog niet, maar omdat dit (http://huwelijk.mercard.nl/cards/collec … -5583.html)
de ondergrond moet zijn.... en dan wil ze er bloemen overheen...
dus wil ik graag kijken hoe dat staat en hoe ik het het beste kan doen.... Dus als jij met jouw ervaring een tip hebt????

Groetjes, Dorothea.

11

Ik vind die link van cake central echt helemaal geweldig  :thumb:  :Y  Ik moet toch echt vaker op die site kijken!

Trouwens Dot, dat lijkt me erg lastig omdat een beetje lijkend te maken.... ik denk sowieso dat je de stippen heel dun moet uitrollen en ja echt recht plakken ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

12

Ik dacht zelfs al een soort stencil te maken en ze alleen te dusten...

Groetjes, Dorothea.

13

het gaat om dat boekje met die glimmende cirkels? Ik zou of er een cirkeluitsteker induwen, dus alleen voor de afdruk en die insmeren met crisco en piping gel voor de glim

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

hé tirza, bedankt voor de tip!!!
(nu zoeken naar piping gel...) maar eerst.. zie babbel!!

Groetjes, Dorothea.

15

Ik gebruik gewoon paint als ik een taart wil uit tekenen. Alleen voor mezelf hoor, ik doe het altijd snel dus het is te lelijk om door te sturen ;)
Ik mail je wel een kale stapel door, dan kan je hem zelf bewerken in paint.