1

Onderwerp: Geboorte taartje voor vriendin

Mijn vriendin is afgelopen dinsdag bevallen (had nog zoooo afgesproken dat ze pas op 10-3-10 zou bevallen, maar helaas haha) en nu heb ik het geboorte kaartje binnen gekregen.
Ik heb 'beloofd' dat ik een taartje zou maken voor haar, had eerst wat anders in mijn hoofd, maar nu wil ik toch proberen om het kaartje na te maken.
Dit is het kaartje:

http://i3.photobucket.com/albums/y68/sweetangelleonie/scannen0001.jpg

Hoe zouden jullie het doen?
Ik dacht eraan om vakjes te maken, en dan de naam en geboortedatum erop en dan de figuurtjes eventueel te boetseren ofzo.
Of anders gewoon plat. Maar als jullie zulke kleine figuurtjes maken, hoe doe je dat dan? Is dit dan een kwestie van puzzelen?

En welke kleur kleurstof gebruiken jullie voor huidskleur?

Ik geloof dat ik me heel wat op de hals haal hahaha

.. Want taart kan altijd!!

2

Re: Geboorte taartje voor vriendin

ik zou hem gewoon puzzelen.

voor huidskleur gebruik ik copper van wilton of van amicolour

als alle vragen over taarten die voor anderen bestemt zijn in deze rubriek komen, wordt het hier errug vol...

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

ik zou hem ook puzzelen op een vierkante taart , lijkt me wel erg leuk

5

En  maak je dan de zwarte lijntjes met de sugargun?

6

Puzzelen op een vierkante taart lijkt mij erg leuk; de dieren/baby wat erboven opliggend (3d).

Zwarte lijntje met sugargun  :Y

Groetjes Maji

7

Ik zou ook puzzelen, maar de zwarte lijntjes weglaten, zeker als je de figuurtjes ook nog een beetje 3D maakt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Ik heb nog nooit gepuzzeld.. Dus 3D puzzelen zal me nog niet echt lukken denk ik :D

9

Ik zou hem ook puzzelen. En als puzzelen qua figuurtjes te klein is zou ik het verven.

A new hobby, a new challenge

10

Tom Poes schreef:

Ik zou ook puzzelen, maar de zwarte lijntjes weglaten, zeker als je de figuurtjes ook nog een beetje 3D maakt!

Ja, idd, anders wordt het misschien te druk. Zonder zwarte lijnen oogt rustiger.