1 Laatst bewerkt door Kaatjes taartjes (14-03-2010 13:47)

Onderwerp: Aanbieding Kennie?

Ik ben bijna bang om het onderwerp weer in te brengen, maaruh wie heeft er zicht op de aanbiedingen van de Makro????? Enige kans dat de Kenwood Patissier daar binnenkort weer in de folder staat? Of heeft er iemand anders nog goede tips voor aanschaf???

(Ja ja, ik weet het, ik was twee dagen te laat voor de laatste aanbieding bij de Makro, ondanks mijn lieve ogen wilde de verkoper me niet alsnog matsen) :o

2

Re: Aanbieding Kennie?

volgens mij hebben ze deze aanbieding ca elke 3 maanden.... gewoon online folder in de gaten houden

3 Laatst bewerkt door Patricia0255 (14-03-2010 21:55)

en anders de : TWEEDEKANS VOOR BAKSPULLETJES in de gaten houden daar worden ook aanbiedingen en tips etc neergezet.

dus als de kennie er weer aankomt word deze geheid in dat topic vermeld ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

4

ik heb hem net zaterdag gehaald, als ik had geweten dat het elke 3mnd wordt herhaal had ik even gewacht
:/

denemarkw schreef:

ik heb hem net zaterdag gehaald, als ik had geweten dat het elke 3mnd wordt herhaal had ik even gewacht

je ken m nog terug brrengne ;) :P

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

Patricia0255 schreef:
denemarkw schreef:

je ken m nog terug brrengne ;) :P

Of doorverkopen aan Kaatjes taartjes..... :+

Volg je hart...want dat klopt!

je zou is op megapool kunnen kijken heb vandaag de kenwood major premier gekocht bij megapool die is maar liefst 175 euro goedkoper als bij de harense smit mischien ook wel op jou merk

Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Ik heb inmiddels (na veel hoofdbrekens en slapeloze nachten  :P ) besloten dat ik voor de Kenwoord KM264 ga. Als ik toch iets op mijn aanrecht ga zetten, vind ik het toch wel makkelijk om er wat meer attributen bij te hebben. Iemand nog tips voor aanschaf van dit type?