1

Onderwerp: stapel voor 10

hoe krijg ik dat voor elkaar.

verzoek is een stapeltaartje voor ongeveer 10 personen.
ze willen geen dummietaart erbij hebben.

groetjes anneke

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2 Laatst bewerkt door nnicole1234 (15-03-2010 15:39)

Re: stapel voor 10

Gewoon zeggen : ...onmogelijk  :rolleyes:

Tenminste niet dusdanig dat het er ook nog goed uit gaat zien en lekker is. Je kunt natuurlijk wel stapelen, neem een nieuw verfblik en stapel daarop een smaller blik waarin je bakt maar biscuit wordt dan te slap en zal het cake moeten worden...of het dan allemaal nog mooi, strak en lekker is.....ja dat kan wel maar is wel een hele klus  :think:

3

Nou dat wordt wel een heel klein stapeltje 10 cupcakjes op elkaar ha ha  :lol: .

Volgens mij zijn de kleinste vormen taartjesnig te groot voor 10 personen of je doet een kleintaartje met nog een kleiner er boven op maar dan de bovenste door de helft gesneden ........

4

Of je neemt inderdaad een klein taartje met daaruit een stuk die je erbovenop zet (zo zijn er wel meerdere gemaakt)

5

zat zelf ook al te denken aan dunne vulling, hihi dan krijg je grotere stukken want is het minder machtig. maar ja dan nog vind ik het lastig om tot ongeveer 10 personen te komen met een stapeltje.

6

wat is een dummietaart.. dat hoor ik zo vaak?

Groetjes TaartjeLief/ Tamara

7

Een taart van piepschuim voor decoratie bijvoorbeeld onder een stapeltaart :)

8

Ik heb wel een gewoon een groot pasteibakje gepakt met daarop een bijgesneden cupcakeje.
Hele kleine stapel maar ziet er toch nog ok uit.

A new hobby, a new challenge

9 Laatst bewerkt door Bommeltje (15-03-2010 21:00)

Ehm.. heeft er dan nog niemand bij de tabellen gekeken?

Een stapeltje van 10 is best mogelijk hoor, of je het wil doen is een tweede.. ik heb laatst zelfs een stapeltje voor 2 gemaakt  :+  maar wel met een dummy :) 

Ik zou het volgende doen: 1 x 10 cm (3 , 4 personen) en 1 x 15 cm ( 6 personen)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

juist bommeltje dit dacht ik ook toen ik aan het lezen was.
een klein maar schattig stapeltje kan het zeker worden met die maten.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Het wordt zeker schattig, maar bedenk wel hoe kleiner je taart, hoe moeilijk het te bekleden is.

groeten Annemieke
Cake It

12

Het wordt zeker schattig, maar bedenk wel hoe kleiner je taart, hoe moeilijk het te bekleden is.

groeten Annemieke
Cake It

13

hoi, inmiddels had ik zelf ook al zitten denken aan taartje voor 8 ent aartje voor 4 personen. dan krijg je wel 12, maar dat zal het probleem niet zijn denk ik.
zelf heb ik alleen niet de benodigde maten. maar dacht als ik nou een grote bak dan kan ik daar wel met stukken snijden die formaten krijgen. of zou dat nog moeilijker bekleden zijn?

bedankt voor de reacties in ieder geval.

Ik vind het niet zo lekker werken als ik een grote taart in stukken snij, maar ja als je de bakblikken niet hebt/niet wilt kopen, lijkt me dat de enige optie. Tenzij je ze natuurlijk kunt lenen van iemand.

15

neem een 15cm blik en een blanda 12 cm
en stapelen maar