1

Onderwerp: Zilverparels in de supermarkt?

Hallo,

Ik heb dringend zilverparels nodig maar kan i.v.m tijdsdruk niet meer bestellen. Kun je die dingen ook ergens in een supermarkt kopen? Heb al gekeken bij de AH en Jan linders... zonder resultaat. Kan iemand me helpen?

Gr. T

2

Re: Zilverparels in de supermarkt?

Ik ehb me laatst ook wild gezocht naar die dingen! Niet te vinden, ook niet hier bij de C1000 in elk geval. Bij mij zijn ze uiteindelijk via de webshop het huis binnengekomen!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

3

Marieke76 schreef:

Ik ehb me laatst ook wild gezocht naar die dingen! Niet te vinden, ook niet hier bij de C1000 in elk geval. Bij mij zijn ze uiteindelijk via de webshop het huis binnengekomen!

Was ik al bang voor. Wordt toch 1000 en 1 balletjes rollen met de hand...

4 Laatst bewerkt door monique2510 (15-03-2010 16:30)

hier in hellevoetsluis hebben ze ze wel bij de c1000
en mischien kun je bij de jamin kijken , ik heb daar wel eens zilverkogels ofzo gezien

Hoi t-t-taartje,

In Zeeland (bij Uden) in de C1000 hebben ze wel de zilverparels. De C1000 is daar elke dag geopend tot 20.00 uur. Het staat bij de bakspullen.

Groetjes
Anne

6

Bij de Jamin zijn ze mooi en lekker (met colasmaakje, njam njam  :Y ) maar ik vind ze wel gelijk erg groot!
Ik zou ze willen gebruiken als hartje van een bloem zeg maar en daar zijn ze echt veels te groot voor!

7

Staan in het schap van dr. Oetker niet van die dingen?? Toen het nog Baukje was altijd wel... of een potje met gemengde kleuren maar dan kun je die zilveren er wel tussenuit vissen.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be