1

Onderwerp: Iets anders als biscuit deeg

Hallo allemaal,

Een vriendin van mij heeft gevraagd of ik voor haar moeders 50ste verjaardag een taart wilde bakken. Natuurlijk doe ik dit graag voor haar, alleen wil ik iets anders gebruiken als biscuit deeg.

Heeft iemand suggesties voor mij, alles is welkom ook vullingen:P

Groetjes en alvast bedankt!

Veronie

2

Re: Iets anders als biscuit deeg

cake?  uit een doos?

3

Uit een doos wil ik niet en cake zou wel kunnen.

4

Als vulling frambozenbavarois, heerlijk! :Y

Toevallig wordt mijn mam deze maand 50 en maak ik mijn eerste grote taart voor haar verjaardag  :D  (kleintjes heb ik al vaker gemaakt, maar de grote is voor me mam)
Ik ga een taart maken met champagneBC (patidess met champagnesmaak gekocht in de webshop) en ik zat te denken aan als 2de laag frambozenbavarois :)
Die heb ik al getest en is heerlijk!!

Cake kan je gebruiken ipv biscuit, maar ik had gehoord dat ook sponge cake het goed zou doen. Dit gebruiken ze in de UK als 'cupcake' zeg maar.

Veel succes iig :)

5

Dat klinkt in ieder geval erg goed.
Deze taart word niet erg groot gewoon een klein boltaartje, maar een frambozenbavarois als vulling klinkt erg goed.
Dankje wel:)

6

Graag gedaan :)
Ik heb uit de intratuin een pakje bavaroismix gekocht van patidess en aan het eind daarbij vanillesuiker en (diepvries)frambozencoulis toegevoed. Had vrij veel coulis nodig maar het resultaat was echt perfect :)

Succes ermee!

choco biscuit.. is toch eens anders dan de blanke bischuit die we allemaal standaard kennen...

Enjoy, Life, Laugh and Cake!