1 Laatst bewerkt door Lique (15-03-2010 20:50)

Onderwerp: Diep in de zee...

...zwemt een zeemeermin.

Ik had eindelijk weer even tijd om een taart te maken. Het verzoek was een zeemeerminnentaart.
Ik vond het erg leuk om lekker te fröbelen met al die zeeplantjes enzo. Alle kanten zijn weer anders.
Als je meer detailfoto's wilt zien kun je hier kijken op mijn pagina op jouwtaart.nl.

http://api.ning.com/files/oCr1McmKPoSqALYKBds4IpyD4bQKZuZvysbObXrU28uxCaNKJ7A6XMxtlO2F14TzkbzBSnYrYSMro-SjwWwtgFrPZIpJ6*m0/20100313Zeemeermingeheel.jpg

Groet,

Lique

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

2

Re: Diep in de zee...

wat mooi zeg, super gedaan!  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

ooo die is leuk

4

Ze is mooi! Vraag me altijd af hoe je die schubben maakt.

Heb ook even op je detailfoto's gespiekt: je kettinkje is heel mooi, eigenlijk alles.........

De link werkt niet helemaal lekker: ik ben via je onderschrift er terechtgekomen.

5

heel mooi en met allerlei details..geweldig!

Be in love with what you have

wowwwwwww mooi

7

Heel erg mooi!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

8

zo die is mooi zeg

9

Prachtig gemaakt   :thumb:

10

Prachtig! Hoe heb je die schubben zo mooi gemaakt?

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

11

Heel mooi en prachtige sprekende kleuren!

12

leuk gedaan!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

13

Leuke taart  :thumb: .

Groetjes Angelique
Mijn blog: www.angeliquestaarten.blogspot.com

14

Prachtig :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

15

Bedankt voor de complimenten! De schubben heb ik er ingeduwd met zo'n halve maan tooltje. De miniversie dan wel.

Karin09 schreef:

De link werkt niet helemaal lekker: ik ben via je onderschrift er terechtgekomen.

Geen idee hoe dat kan, bij mij werkt hij wel gewoon. Wat krijg je te zien als je erop klikt?

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

16

Lique schreef:

Bedankt voor de complimenten! De schubben heb ik er ingeduwd met zo'n halve maan tooltje. De miniversie dan wel.

Karin09 schreef:

Geen idee hoe dat kan, bij mij werkt hij wel gewoon. Wat krijg je te zien als je erop klikt?

Nu doet de link in je eerste berichtje het wel........kan dus ook niet meer vertellen welke melding ik kreeg..............dus weer ff gespiekt en de details zijn gewoon perfect..............dank ook voor je tip over het maken van de schubben..........

17

Gelukkig, ik had niet geweten hoe ik dat op moest lossen   :rolleyes:

18

Leuke taart zeg. heel mooi, en wat een leuk idee die schelpen op haar borsten.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

19

een mooie zeemeermin  :thumb: