1

Onderwerp: Hallo Allemaal

Ik ben Willeke en ik ben 36 jaar oud en wil graag leren om een taart te bekleden met marsepein etc.
Bak zelf wel gewone taarten zoals een slagroomtaart maar wil wat anders en op 8 april ga ik samen met mijn zusje een workshop volgen bij tante Karin in Veenendaal en kan eigenlijk niet wachten omdat het waarschijnlijk een taart gaat worden voor mijn zoontjes verjaardag op 19 april.
Heb ook nog een dochtertje van drie jaar die in juli 4 wordt en heel graag een hello Kitty taart wil dus de volgende uitdaging gaat dan worden een stapeltaart met hello kitty.

2

Re: Hallo Allemaal

Welkom op het forum!
En alvast een hele fijne en leerzame workshop toegewenst.Wel het resultaat showen,hé? :Y

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

3

welkom op dit leuke en gezellige forum! :)

Hier kun je alles vinden op het gebied van bakken en nog veel meer!

Veel plezier met alles wat je gaat maken :Y

4

Mijn creatie ga ik zeker hier showen en kijk mijn ogen uit naar alle mooie taarten.
Ben ook blij met alle tips en recepten etc die hier te vinden zijn en ga binnenkort mijn eerste bestelling plaatsen.

5

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!
Alvast veel succes met je eerste taart in april :)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

6

welkom buuf, lekkere late reactie van mij hè, ik had het niet gezien,  maar veel bakplezier hoor

groetjes Hanneke