Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb mijn best weer gedaan(deel1)
ooow die baby koekiemonster! Wat een schatje zeg. Ook de andere taarten zijn prachtig!
Wat een mooie taarten zeg, vind die babytaart echt helemaal geweldig! Mag ik hem opslaan....heb er binnenkort ook weer eentje om te maken en zou jou graag als inspiratie willen gebruiken.
Grtjs,
Hanneke
Wat een mooie taarten zeg, vind die babytaart echt helemaal geweldig! Mag ik hem opslaan....heb er binnenkort ook weer eentje om te maken en zou jou graag als inspiratie willen gebruiken.
Grtjs,
Hanneke
ik vind de baby taart met baby koekiemonster helemaal geweldig!
Wat een mooie taarten
mooie taarten
zo schattig baby koekiemonster 
vraagje hoe doe je die cijfers maken ?
ze zijn leuk!!! en tja koekiemonster is ook mijn favo!
je hebt een druk weekje ahcter de rug 
mooie taarten...ik vind de babytaart geweldig! welke kleur roze heb je gebruikt voor de eerste taart?
Wauw! Mooie taarten hoor! lekker vrolijke kleuren. Ben verliefd op je baby koekie... Hoe heb je trouwens het hoefijzer zo glimmend gekregen... Wat heb je door je marsepein/fondant gedaan?
Mooie parade.
En koekiemonster geweldig.
Mooie taarten Patricia, stuk voor stuk mmoi afgewerkt
ik vind die eerste wel heel mooi zo met die kleuren en dat hoefijzer
je hebt inderdaad niet stil gezeten patricia
ze zien er allemaal er leuk uit 
Wow, heel erg mooi allemaal.
Super leuke taartjes!
ze zijn allemaal leuk, maar het koekiemonster met zijn net echte kline choco-koekjes is helemaal super
fan van baby koekiemonster.. wat een schatje!!
super, wat een mooie parade!
Hoe maak jij je cijfers vast in je taart? Ik moet de 28st ook 65 op de taart rechtop vastmaken. Heb jij een tip voor me?
Hoi, ik maak de cijfers van fondant met tylose. Alvast beetje grijs gekleurd. Ik steek er dan 2 cocktailprikkertjes in. En die laat ik dan mee drogen. Als de cijfers goed hard zijn heb ikze geverfd met zilverpoeder en alcohol. Zo ook het hoefijzer. Hoop dat ik zo jullie vragen beantwoord heb. Groetjes Tries
Zo, je hebt zeker je best gedaan. Erg leuk!!!
Heel erg mooi gemaakt!! 
Allemaal erg mooi maar de koekiemonstertaart is ook mijn favoriet! SUPERSCHATTIG!
Nou, je hebt zeker je best gedaan Patricia! Ben benieuwd naar deel 2, even kijken...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik heb mijn best weer gedaan(deel1)