1

Onderwerp: vulling zonder (slag)room???

hoi dames,
ik ben een beetje aan het inlezen geweest en ik kom erg veel (bijna alleen) vullingen tegen die met creme of room gemaakt worden....

zijn er ook vullingen zonder melkproducten te maken?? ik heb een koemelkallergie en kan anders niet eens van mijn eigen creaties genieten  :/
niet altijd een probleem aangezien ik best wat pondjes kwijt wil  :lol: maar ik wil natuurlijk ook zelf mee eten  ;)

iemand een tip voor alternatieve vullingen die kids ook lekker vinden?

BVD!!
Petra

2

Re: vulling zonder (slag)room???

pati creme? Volgens mij is dat plantaardig..weet het niet zeker maar zoek het eens op zou ik zeggen. Ik gebruik dit in taarten omdat het steviger is, en langer houdbaar buiten de koelkast. En iedereen die ik het voorschotel vindt het lekker.

3

Petra,
is sowieso een hele lange lijst met allerlei soorten vullingen in een worddocument geplaats. Ik ben er nu voor mezelf een soort van boekje van aan het maken; maar die wil ik je best wel mailen hoor! (de originele lijst waren allemaal posts van het forum die letterlijk geknipt en geplakt waren; ik maak er nu voor mezelf iets boek-achtigs van)

Maar omdat ik zelf geen voedingsallergieën heb heb ik er ook nog niet echt op gelet...
Veel succes met je zoektocht!

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=74530 het allergie-topic!

en links in de balk via recepten kom je bij vullen en daar staat genoeg!

5

Veerle schreef:

Petra,
is sowieso een hele lange lijst met allerlei soorten vullingen in een worddocument geplaats. Ik ben er nu voor mezelf een soort van boekje van aan het maken; maar die wil ik je best wel mailen hoor! (de originele lijst waren allemaal posts van het forum die letterlijk geknipt en geplakt waren; ik maak er nu voor mezelf iets boek-achtigs van)

Maar omdat ik zelf geen voedingsallergieën heb heb ik er ook nog niet echt op gelet...
Veel succes met je zoektocht!

Ik zou graag een kopietje willen hebben... sorry voor mijn late reactie... het zijn weer een paar drukke dg geweest... ;)