1

Onderwerp: auto maar geen cars..

wie van jullie heeft hier een idee voor...

het moet een taart worden voor een jongentje die 4 wordt alleen mag het geen Cars zijn! Gelukkig hahahaha. Maar nu zit ik te denken wat voor auto dan... Heeft iemand van jullie een idee?

het liefste wel een puzzelplaatje want kan niet zo goed boetseren haha.

Alvast bedankt!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: auto maar geen cars..

ik kan alleen een oude mini bedenken.. maar tja dat is volgens mij ook de enige echte auto.. haha

maar misschien even googlen op auto kleurplaten?

3

Misschien alleen een auto-logo puzzelen?

4

volgens mij zit hier wel wat bij

http://images.google.nl/images?sourceid … amp;tab=wi

Groetjes Miriam

5

ik denk dat dat niet zo leuk is voor een kindje van 4....

Zijn er niet nog meer tekenfilmpjes van auto's?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

zou trouwens die raceauto uit de mjamtaart leuk zijn voor een bentje van 4....?? Ik weet alleen niet of mij dat gaat lukken  :s

Groetjes Maris

7

de auto van donald duck? brum? vitamientje van suske en wiske?

8

Roary, een monstertruck of hotwheels...

9

kijk ook eens voor inspiratie bij cakecentral. Zoek dan in de gallery op racing car. Dan krijg je héééél veel taarten met auto's

10

Petr@ schreef:

Roary, een monstertruck of hotwheels...

Ik heb even gegoogled op Roary! Die is leuk!!!!  :Y  :D ! Ik denk dat die het wordt! Nu nog ff zoeken op cakecentral  :thumb:

Groetjes Maris

11

Brum kan natuurlijk ook nog!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"