1

Onderwerp: Taart vast in bakvorm

Ik heb zo'n prachtige cake-pan, en daar heb ik nu dus mijn kapsel in gebakken. Er deed zich alleen 1 probleem voor: de taart wil er niet uit komen! Ik heb de zijkanten al losgesneden, maar met de onderkant kan dat natuurlijk niet. Ik had m wel keurig ingevet, dus ik snap het niet helemaal! Maar goed, heeft iemand nog tips/suggesties om de taart er toch nog in z'n geheel uit te krijgen?

2

Re: Taart vast in bakvorm

je kan het beste bakspray gebruiken, werkt beter dan met boter.

Sinds ik het gebruik zit er niks meer vast en zijn zelfs de kleinste details goed zichtbaar op je taartjes, omdat ze niet in de vorm achter blijven.

succes

3

schudden met de handel hahahahahaha. 
De blik goed vast pakken schudden.. iets draaien weer schudden.. iets draaien.. schudden.. als et goed is hoor je et al los komen en kan je em zo op de rooster storten. 
En voor volgende keer.. Heb jij em in de blik laten afkoelen?  Dat kan je beter niet doen.. Gewoon een paar min laten staan (echt maar 2 of zo) licht schudden en storten op een rooster.

4

Ik vet mijn bakblik in en doe op de bodem bakpapier. Idd maar een minuut of 2 wachten en dan meteen storten op rooster. Ik heb nooit geen problemen.