1

Onderwerp: Cricut resultaten

Naast de Star Wars experimentjes met de Cricut Expression + Shaker Maker experiment (zie topic in Klein en Fijn) heb ik de Cricut ook gebruikt voor deze Superhelden taart en Tinkerbell taart.

Het is echt nog even uit proberen hoor, maar het werken met de Cricut is wel verslavend! Ik moet de volgende keer de logo's niet onder de stolp leggen (worden ze wel erg hard) maar gewoon nog flexibel in de vriezer stoppen.

http://www3.picturepush.com/photo/a/3087091/480/Anonymous/IMG-4156.jpg

http://www4.picturepush.com/photo/a/3087102/480/Anonymous/IMG-4163.jpg

http://www2.picturepush.com/photo/a/3087105/480/Anonymous/IMG-4171.jpg

http://www5.picturepush.com/photo/a/3087113/480/Anonymous/IMG-4139.jpg

2

Re: Cricut resultaten

gaaf zeg. heb je zelf zo'n apparaat? werkt dat makkelijk?

Wow,ik wil die cricut ook hebben,hebben ,hebben  :D  :D  :D

Mooi en strak!!!!!

Waar heb jij jou cricut gekocht??please  O-)

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

4

Ik heb sinds een week of twee de Cricut Expression in huis. Ik heb em vanuit Amerika laten komen (via Ebay gekocht), want dat scheelde veel geld (ik had em nu met kosten voor invoeren erbij voor EUR 260,=). Je zit natuurlijk wel met ellende als er iets niet werkt, want garantie is hier in Nederland natuurlijk niet geldig. Verder moet je een snoertje kopen voor juiste voltage.

Maar ik ben er superblij mee. Ik gebruik em met het software programma SCAL. Je kunt dan vanaf internet alle mogelijke platen gebruiken (converteren via het programma Inkscape (=gratis te downloaden)).

Werken met gumpaste gaat hartstikke goed, en de inkt die ik gebruik is airbrush inkt.

5

gaaf! ik ben nog aan het wachten tot ik mn quickutz silhouette binnenrkrijg vanuit amerika

leipoh schreef:

Ik heb sinds een week of twee de Cricut Expression in huis. Ik heb em vanuit Amerika laten komen (via Ebay gekocht), want dat scheelde veel geld (ik had em nu met kosten voor invoeren erbij voor EUR 260,=). Je zit natuurlijk wel met ellende als er iets niet werkt, want garantie is hier in Nederland natuurlijk niet geldig. Verder moet je een snoertje kopen voor juiste voltage.

Maar ik ben er superblij mee. Ik gebruik em met het software programma SCAL. Je kunt dan vanaf internet alle mogelijke platen gebruiken (converteren via het programma Inkscape (=gratis te downloaden)).

Werken met gumpaste gaat hartstikke goed, en de inkt die ik gebruik is airbrush inkt.

Thanks !Heel duidelijk uitgelegd!Ik ga even kijken hoe ik ga het kopen,ik denk dat wel de investering waard is!!

groetjes
Marcia

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

7

ziet er heel goed uit, ik ben ook met mijn cricut aan het worstelen geweest, maar ben er niet zo handig in, ik vind dat de gumpaste ook inderdaad heel snel hard word en omdat het zo dun moet, breekt het snel
misschien moet ik gewoon meer oefenen ermee
ik gebruik SCAL en MTC

8

ik heb ook een cricut moet je dan de gumpaste eerst zelf dun uitrollen, en even wachten en heb je speciale plastic waar je het opdoet of heb je de echte cricut bake

9

Gumpaste moet je inderdaad heel dun uitrollen. En ik heb gemerkt dat als je het niet gelijk op een taart legt, je hetgeen je gemaakt hebt in een plastic zak moet doen en dan in de vriezer, anders wordt het inderdaad hard (dat zie je ook wel op mijn taart).

Ik heb de gewone Cricut Expression, en de mat die je gebruikt is normaal sticky, maar die heb ik met Crisco en warm water gewoon glad gemaakt (dus plakkerige laag eraf gewassen).

Binnenkort ga ik even kijken hoe de Cricut in combinatie met sugarveil werkt.

10

HMMM Ik heb ook een normale cricut die ik overweeg om weg te doen maar misschi moet ik hem toch nog ee kans geven.  :P

Als er

11

Whaaaa deze had ik helemaal gemist!  :s

Het is wel heel gaaf!

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.