26

Re: mijn beurs demo dummies

Geweldig gewoon! Je witte vind ik echt supersjiekprachtig....

27

Wat een leuke dummy's allemaal,vooral de laatste vind ik erg mooi en de kleur is ook zo mooi fris,echt een mooi lente taartje.
Maar de anderen zien er ook top uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Mooie dummies Brenda :thumb: , heb een dag bij jou meer dan 24 uur? :s  Ik kom altijd tijd tekort :Y
Maar ik mis iets bij je eerste taart, valt je het zelf niet op? :think:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

29

ow caroline, vertel.... ben te moe om zelf te denken  :o moest vandaag ook nog naar een kappersbeurs die dodelijksaai was....en eerlijk gezegd zie ik het zelf niet maarja.... ben ook niet perfect natuurlijk he :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

kwebbeltje schreef:

ow caroline, vertel.... ben te moe om zelf te denken  :o moest vandaag ook nog naar een kappersbeurs die dodelijksaai was....en eerlijk gezegd zie ik het zelf niet maarja.... ben ook niet perfect natuurlijk he :D

Haar snorharen. ;)

31 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-03-2010 17:15)

whahahah jaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk  :Y  whahhaa die had ik er af geknipt voor het plaatje en nooit meer aan gedacht whahahah
tjeetje zo zie je maar dat niet alle blondjes dom zijn he  :lol:  :+
ik ga ze er morgen nog maar op doen  :o  ooooowwwww wat erg zeg!!! shame on me

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

32 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (14-03-2010 17:58)

kwebbeltje schreef:

whahahah jaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk  :Y  whahhaa die had ik er af geknipt voor het plaatje en nooit meer aan gedacht whahahah

Juist omdat ik gisteren ook een Hallo Kitty heb gemaakt, en een snorhaar kapot ging, ben ik dus helemaal gespitst op snorharen  :lol:  :lol:  :lol: .
En omdat juist jij ook iemand bent van de puntjes op de i valt dat natuurlijk ook gelijk op :Y

33

en ze zijn SUPER mooi :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

34

Sweet Carolyn schreef:
kwebbeltje schreef:

Juist omdat ik gisteren ook een Hallo Kitty heb gemaakt, en een snorhaar kapot ging, ben ik dus helemaal gespitst op snorharen  :lol:  :lol:  :lol: .
En omdat juist jij ook iemand bent van de puntjes op de i val dat natuurlijk ook gelijk op :Y

ik kan het natuurlijk houden op de zenuwen van de beurs, maar die had ik niet (tenminste, niet toen ik eenmaal bezig was ;) ) ik heb juist heerlijk zitten werken. ik ben dus gewoon niet netjes en te snel bezig geweest  :o

35

Allemaal mooi Brenda, maar die groene vind ik wel heel erg mooi! vind hem helemaal into the lente, leuke kleuren en mooi in zijn "eenvoud". Wil hem ook erg graag opslaan!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

36

nou, de snorharen heeft ze inmiddels, foto's ga ik morgen wel opnieuw nemen. mijn "fotostudio" (= bank met rolgordijn er over heen) zit vol met voeltbal kijkend publiek :lol:

dank je wel caroline voor je scherpe blik! heerlijk als mensen nog wakker zijn :Y

37

En jij bedankt voor het uitlenen van je dummies.
Ze stonden prachtig.
XX

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

38

Prachtig de witte en de groene ben ik weg van. :thumb:

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

Wow allemaal weer mooi!
Vooral die zwarwitte  :lol:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

40

heel erg mooi allemaal weer en toch stuk voor stuk heel anders!!

groeten, Bianca
TAART in huis

41

Ik vond ze stuk voor stuk op de beurs allemaal mooi! :) en ik heb dankzij uitleg van 1 van de dames van die stand weet even alleen haar naam niet meer (Paloma of Lupe???) veel meer erbij geleerd! Dankje voor dat!

~I Make: Angel Food Cakes~

42

Ja mooi! Die zwart-witte was natuurlijk al uitgebreid voorbij gekomen en bejubeld, maar die andere zijn ook hartstikke mooi (as usual)!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

43

Allemaal heel knap!
Met wat maak je die printjes in die stroken op de zijkant?

Groetjes, Myriam

44

Súpermooi weer. Ik heb dit weekend een hele witte taart op staan en ben gelijk helemaal geïnspireerd.

45

Wauw  :Y

46

wat een geweldige taarten!!! :Y

47

ze zijn prachtig, en het was ook nog gezellig zo samen aan de freubel. :D
Mijn topsy is nog niet helemaal af, maar als hij af ik zal ik er ook nog even een foto van maken. :Y

48

Wow, ze zijn allemaal super! Mijn favoriet is ook de groene  :Y lekker frisse kleurtjes!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

49

Daar heb je weer prachtige creaties van gemaakt. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

50

Heeeeeeeeeeel gaaf allemaal. Mooi hoor :thumb: