1

Onderwerp: soezie mix

Ik weet niet wat ik niet goed doe maar ik heb vandaag voor het eerst de soezie mix gebruikt voor een kapsel en het is een heel laag taartje geworden. Ik heb het recept op de verpakking gebruikt voor de 20cm taart maar hijis zo laag geworden? Ik heb gedaan wat ik anders met de mix vd webshop ook doe (die worden mega hoog) maar ik weet niet waarom deze zo laag is? Is dat misschien normaal moet er meer mix in ofzo? Hij is trouwens wel luchtig hoor alleen heel laag..

Re: soezie mix

ik heb ook een tijdje de soeziemix gebruikt en had hetzelfde. ik gebruik nu meestal de mix van patidess. die haal ik bij intratuin. of ik gebruik die van funcakes.

Groetjes Miranda

Op mijn verpakking van biscuitmix van Soezie staat dat het is voor een normale springvorm.

Als je dus een (meestal diepere) taartvorm gebruikt, komt daar een laag taartje uit.

Succes :)

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

4

Ik had een springvorm die gebruik ik altijd.. Ik denk dat ik er gewoon twee keer zoveel mix in moet doen ofzo...

5

Ik gebruik altijd de verhoudingen van deze site ook voor de soeziemix. Dit is anders dan wat er op het pak staat, maar het werkt bij mij wel.
Succes.

6

kobusje schreef:

Ik gebruik altijd de verhoudingen van deze site ook voor de soeziemix. Dit is anders dan wat er op het pak staat, maar het werkt bij mij wel.
Succes.

Doe ik ook, dan werkt het wel en worden ze net zo hoog (doe ik altijd als ik even geen mix van de webshop in huis heb)

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

7

Ik gebruik soezie volgens de hoeveelheden op de verpakking en dat gaat hier super goed (met de mix van funcakes lukt het mij voor geen meter).....